Bukefalos 28 år!

Bildtråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd.

toughcookie skrev:
jag vet inte ens hur min kille ser ut med öronen bakåt och då har jag kännt honom i sju år!


vilken gosing!
Min surar mot kompis killarna i hagen (han regerar över dom) samt vid fodrings dax.... annars är han lika som din....
 
Sv: Bildtråd.

Jag ska ha det i åtanke.

Går det inte bra med en 167cm val då???
 
Sv: Bildtråd.

*lånar knapp*

Gör ett tappert försök att lägga in ett par bilder. De enda jag har på nätet är ifrån tornerspel, men det är ju en sorts träning också... :D Jag fick höra innan jag köpte henne att fullblod inte kan ridas i tornerspel för att de får spader då. Jag höll på att garva läppen av mig varje gång någon sa så, för lugnare häst än henne har jag sällan träffat! :love:

SM 2004 - hade tappat allt hull och muskler under betet, men det blev bättre inom ett par veckor efter bilden är tagen.
34.jpg


Tornerspel i Rosersberg 2004.
239.jpg
 
Sv: Bildtråd.

japp fast han är mer ponnysöt än vacker fast ja lite vacker är han förståss:D :love:
 
Sv: Bildtråd.

Där har du allt köpt dig en riktig stjärna fio!!!
Får jag berätta för hans norska skötare att han har fått det bra???
 
Sv: Bildtråd.

Loxton Red (Loppan) född 2001. Startad några gånger men var ingen super galoppör direkt:p

NU skolas hon om till hopphäst. Har varit ridhäst i kasnke ett halvår.

Loppan på klubbhoppning
 
Sv: Bildtråd.

Upplever en del funambule avkommor som "ponnysöta" t.o.m min egen.
 
Sv: Bildtråd.

duvanochjag060429.jpg


finaste 2åringen Duvan och jag efter ett jobb på täby i lördags:smirk: (sitter lite konstigt skulle precis klappa henne på halsen):p
 
Sv: Bildtråd.

Mitt flb.sto född 96. E: Steve's Friend.
Gick på banan till 2001, är nu min skogsmullina.

Läxar upp sin fästman, en shirevallack på 188cm!
DSCN2509.jpg


DSCN2512.jpg


DSCN2518.jpg
 
Sv: Bildtråd.

Ni hade inte en pålle som hette Dragster**(ex. Kardi)-83e. LevelPar-Drumhead, när du jobbade hos Adielsson? Mig veterligen så var det Adielsson som tog in honom från Danmark.
Han blev min -89...
 
Sv: Bildtråd.

hopp_o_galopp skrev:
Hej hopp. Ni kan läsa om mitt fullblod samt se bilder på henne på www.tahorses.cjb.net

Det kommer fler bilder på hemsidan när jag har tid. ;)


Verkar vara en fin ridhäst du har fått. Men hon var visserligen tunn när hon kom men hade mycket galoppmuskler ändå. Vilket är naturligt förstås.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Lady_S
·
Ridning Jag har bestämt mig för att köpa ett fullblod på 4 år från galoppen (om hon går igenom vet.bess) . Hon har tävlats fram till augusti det...
Svar
14
· Visningar
2 536
Senast: Blåabär
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 401
Senast: Mirtai
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 649
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp