Bukefalos 28 år!

Bildtråd2011

Sv: Bildtråd2011

Ser ut som att det hunnit utvecklas en del sen sist! Kul! :) Ser jättetrevligt ut!

moona:
Spännande korsning, påminner lite om en kallblodstravare i kroppen tycker jag.? Söt!
 
Sv: Bildtråd2011

:love::love::love:
Min första häst (och otroligt saknad) var korsning mellan Fjording och Halvblod, en helt fantastisk korsning om man frågar mig:bow:
 
Sv: Bildtråd2011

KL, Så lägligt att jag ryckte ett KL på Totola då jag ridit hennes supertrevliga pålle idag vilket jag gör en gång om året vid juletid. Får tacka för turen och berömma både häst och matte för vilket kanonjobb ni lagt ner tillsammans.

3_180325256.jpg


2_180325019.jpg


1_180324908.jpg
 
Sv: Bildtråd2011

Brukar inte tycka om frieser rent generellt (:o), men nu ska jag omvärdera det.

Fy, så fin din häst är! :love:
 
Sv: Bildtråd2011

***Knapplån***

Nu har jag flyttat över en del inlägg till Stora diskussionstråden, och passar på att påminna om vad jag skrev i inlägg #34 i den här tråden.

Immer
Moderator för Klassisk Ridkonst
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
570
Senast: tessan.g
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag började rida någongång runt 2018 och red fram tills maj 2021. Var otroligt aktiv i stallet och gick flera hästkurser...
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: warg
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 521
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Icfafn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp