Billigare Internet? "Sticka"?

Startat om har jag gjort, provat med sladd har jag inte gjort ännu. Om det bara funkar med sladd hade det varit helt ok, men tycker det borde funka utan också eftersom jag fick upp en lösenordsruta i början.
Operativsystem..? Haha, det vet jag inte... :/
Kan ta bilder imorgon tror jag.

//r
 
Startat om har jag gjort, provat med sladd har jag inte gjort ännu. Om det bara funkar med sladd hade det varit helt ok, men tycker det borde funka utan också eftersom jag fick upp en lösenordsruta i början.
Operativsystem..? Haha, det vet jag inte... :/
Kan ta bilder imorgon tror jag.

//r
Det lösenordet du angav när du skapade hotspoten på mobilen är det lösenord du sedan ska ange på datorn när du ansluter till mobilens delade hotspot (default nätverksnamn androidap)
 
Startat om har jag gjort, provat med sladd har jag inte gjort ännu. Om det bara funkar med sladd hade det varit helt ok, men tycker det borde funka utan också eftersom jag fick upp en lösenordsruta i början.
Operativsystem..? Haha, det vet jag inte... :/
Kan ta bilder imorgon tror jag.

//r

Vet du hur du kommer åt anslutningar på datorn?
 
Ingen fara - prata på ni! Det där att "glömma" nätverket lät ju bra. Det kan jag kolla imorgon em eller när jag får tid om jag kan lista ut hur jag gör !

//r
 
Jaha, nu sitter jag här igen och det vill inte fungera. Får inte upp någon lösenordsruta och det verkar inte fungera med USB-sladd eller bluetooth heller... suck. har åberopat alla eventuella datasnillen jag kan känna på fb, ska se om någon fattar...

//r
 
Jaha, nu sitter jag här igen och det vill inte fungera. Får inte upp någon lösenordsruta och det verkar inte fungera med USB-sladd eller bluetooth heller... suck. har åberopat alla eventuella datasnillen jag kan känna på fb, ska se om någon fattar...

//r

Lättaste är nog bara om du kan få någon att komma dit och titta på det, misstänker att det tar längre tid för dig att göra kaffet än det tar för någon att få det rätt :D
 
Ja, jag tror också det, är antagligen bara nåt litet skitfel... men ska väl se om jag får nåt svar på fb först...

//r
 
Eller nä åååå - så roligt skulle vi visst inte ha... suck, jag hamnade ju inne på husets wifi... de va drf jag trodde de funkade... men jag fick skriva in lösenord nu iaf och ansluta, men fick inget internet för det... men kanske ett framsteg ändå? jag vet inte...

//r
 
Jaha, nu sitter jag här igen och det vill inte fungera. Får inte upp någon lösenordsruta och det verkar inte fungera med USB-sladd eller bluetooth heller... suck. har åberopat alla eventuella datasnillen jag kan känna på fb, ska se om någon fattar...

//r

Kan den här filmen hjälpa? Kanske åtminstone ge en jämförelse så du kan beskriva hur det ser ut på din dator istället? :)

 
Men hörrni nudå??

Nu ser det ut såhär - detta måste väl betyda att jag är inne på telefonens surf nu o nu funkar det??

nat_59d654842a6b221fb8bd56ff.png


Brollan är husets wifi, är hemma hos min pappa.

//r
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 492
Senast: Uttern
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 250
Senast: Migo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 443
Senast: alazzi
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp