Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Jag saknar sökfältet lätt tillgängligt. Det var så smidigt när man slapp en drop-down-meny som knappt funkar på min stenåldersdator som jag har på jobbet.. :confused:

Sökfält.....??? Ska man söka efter saker här också...? :angel:

"Den som söker han letar" ;)
 
Sv: Blir alldeles yr...

OK ska försöka:

Det mest irriterande är förstås den där gigantiska graviditetstesten men jag antar att de betalar en del så det kanske inte är så mycket att göra åt ;) Sedan stjäl den ju en hel kolumn där det inte finns något alls :confused:

Sedan vill jag ha färre och större rubriker. Kanske man kan skippa underrubrikerna helt och klicka sig fram där det är mer eller mindre självklart som tex annonser under Radannonser och tävlingsgrenar under Tävlingsgrenar? Man kan iofs redan ta bort underrubrikerna redan nu men om man "Scrollar ihop" undermenyn är det fortfarande pytterubriker och jättemycket tom plats under. Sökfunktionen finns ju alltid kvar om man inte hittar.

Kanske man kan ha en huvudmenu där man kan välja forum, annonser, blogg eller chat och inte ha tillgång till allt samtidigt?

Det här är bara några förslag, har full förståelse för att det kan vara svårt att genomföra pga dittan eller dattan :bow:

Smaken är dessutom, som du sa, olika och alla kanske inte är lika dyslektiska som jag utan pallar en massa text samtidigt.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Vad glad jag blev nyss när jag kom hem och ser att buke inte är sjukhusvitt som det var när jag for :laugh:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 152
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 620
Senast: Enya
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 227
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp