Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

:bow:

Mkt bättre även om den grå inte är den snyggare färgen om man jämför med den som var innan dagens fippel med färger ;)
 
Sv: Blir alldeles yr...

Det verkar hända saker hela tiden. Nu är det mycket bättre.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Men annars tycker jag att Buke har blivit för plottrigt. Nästan lika jobbigt att läsa och hitta på som Aftonbladets hemsida. Forumdelen försvinner nästan när högerkolumnen är så bred. Jag inser att du måste ha annonser här för att finansiera Buke, men kan det inte räcka med att man måste se annonser om dammsugare, ägglossningstest etc i överkanten? Då kanske högerkolumnen kan få bli smalare igen och forumdelen får mera plats?

:bow: för den
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nu har jag bytt ut den knappen du inte gillade. Vad jag vet har de dessutom alltid pekat nedåt.
Du har helt rätt i att 13 års texten i loggan inte är särskilt snygg. Jag har inte planerat att behålla den så länge.
Många med mig verkar tycka att de färger som finns på sidan nu är rätt trevliga, hyffsat vilsamma för ögonen samtidigt som de inte är för tråkiga.
Det är dock inte helt omöjligt att jag minskar ned ytterligare lite på det blå. Något som är vad jag redan gjort när det gäller en hel del knappar/ikoner.
Jag tackar dock för alla synpunkter jag får in både från dig och andra.

Åh, kalas, Gunnar! De nya "ta mig till sista inlägget i tråden"-knapparna är MYCKET snyggare! Samma stuk på knapparna till att fälla upp menyerna på, kanske? :)
Hajade till på att rutan där PM och ens användarnamn står blivit liten. Schysst!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jag höll på att inte hitta kontrollpanel, PM och Profil knapparna. Fick leta en stund :p

Men vart hittar jag "Profil"?
De andra hittar jag, men inte profilen. Jag vill kunna gå in på de trådar jag svarat i. Är jag blind? (det är säkert mitt framför mig, men jag hittar det verkligen inte nu.:)
 
Sv: Blir alldeles yr...

Aha...Jag kom ju dit när jag klickade på mitt användarnamn. Då var det hela löst.:laugh:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nu är sidan alldeles för bred för min skärm! Måste scrolla 4 cm åt vänster och höger hela tiden.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nu är sidan alldeles för bred för min skärm! Måste scrolla 4 cm åt vänster och höger hela tiden.

För bred? på min skärm är den jättesmal o ligger i mitten. 1.5 dm blått på både höger o vänster sida, och så forumet på en 2 dm remsa i mitten :crazy:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Precis.. Gunnnaaaaar!!!!!! Gör det bredare nuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Den var perfekt igår, sidan borde anpassa sig efter varje skärm.
JA! Den är för bred! Och NEJ - Inte bredare.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Så här ser det ut för mig:
BUKE_090422.jpg


Den lilla chattrutan blir ju rätt oanvändbar.
 
Sv: Blir alldeles yr...

När jag är inne i trådar är det för brett, men i forumen är det som ullo visar!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Så där brett utanför reklamen och kolumnerna på vänstra sidan har jag inte haft. Max 0,5 cm, men nu är det inget tomt utrymme där längre.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nu ser buke ut som om någon har hällt mjölk över en skål med blåbär. Och lagt på lite blåbärsris...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 152
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
418
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Funderarn
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 217
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp