Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Skulle gärna ha den grå färgen som nu finns i menyfältet några nyanser ljusare :cool:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Så här ser det ut för mig:
BUKE_090422.jpg


Den lilla chattrutan blir ju rätt oanvändbar.

Sådär ser det ut för mig också. Jag tycker fortfarande att forumdelen som väl är det väsentligaste för alla utom sponsorerna drunknar i resten.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nu är det väldigt ljust igen:crazy:. Så som det var i helgen tyckte jag var BRA!

:angel: I wear my sunglasses on "buke" :angel:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Hålla med om att det är för ljust nu. dessutom känns det ganska så plottrigt ut just nu.

(Det är nästan så att man blundar när man går in på buke, bara för att man aldrig vet vad det kommer vara för färger den här gången. :angel: )
 
Sv: Blir alldeles yr...

Det kan väl aldrig vara allvarligt menat att det ska vara så här vit :eek: Blicken flyter runt när det inte finns några kontraster alls.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jag saknar sökfältet lätt tillgängligt. Det var så smidigt när man slapp en drop-down-meny som knappt funkar på min stenåldersdator som jag har på jobbet.. :confused:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Fast nu ser det liiite gråmulet ut, kan vi inte få sommarhimmel? I alla fall på buke...

Och så var det det där med plottrigheten :angel:

Stackars Gunnar, vi blir aldrig nöjda :o
 
Sv: Blir alldeles yr...

Du är den första som sagt något om detta. Trodde fler skulle reagera, fast jag var inte säker på hur många som använde sökrutan.
Jag tar dock helt klart till mig detta, vi får se om jag lyckas få till någon bra lösning på det hela.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nej, ni blir aldrig nöjda ;) och framförallt har ni ofta helt olika önskemål.

Kan du förklara vad det är du anser är plottrigt och hur det skulle kunna lösas.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 152
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 620
Senast: Enya
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 228
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp