Blir det någonsin bättre?

Det är nog lite oklart för mig vilket ditt problem är. Om det är just att ta avsked som är jobbigt. Eller om det mer eller mindre alltid är jobbigt. Det senare fallet skulle jag bli bekymrad om det gällde mina barn. Jag önskar dem en lättare frigörelse från mig än så. Och jag skulle undra om det var mitt fel på något sätt.

Och jag tycker inte det är konstigt, det du skriver. Jag skriver ju tvärtom att det verkar så jobbigt att det är värt att undvika, om man är den sortens person.

Mitt problem är både vid hej då och i det dagliga livet. Jag fungerar, men det är med i bakhuvudet, "nu skulle det vara mysigt att hänga med systersönerna, eller hänga med dem i skolan eller ta en fika med syrran eller gå på spontanloppis med mamma". Det är ju inte bara mamma jag saknar, det är hela min familj och mina kompisar och till viss del livet jag levde där, dvs igenkänningar, jag vet vart jag har saker. När jag är hemma hos familjen så är det inte så att jag tokumgås med dem hela tiden, jag kan tycka det är skönt att gå en promenad i mina gamla kvarter, själv:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 683
Senast: Hellhound
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 470
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 170
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 821
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp