Börja ge hösilage..

B

Bessie

finns det säkert flera trådar om detta men jag undrar lite om en sak. Vi har nästan slut på hö och tvingas ev ge hästarna hösilage istället under nån månad. Frågan är nu att jag har hört att det är inte en spruta hästen ska ha utan tre med 1 månads mellanrum. Stämmer detta? Då är det ju isåfall omäjligt att utfodra med hösilage. :crazy:
 
Vill du vaccinera mot botulism är det flera sprutor som gäller innan vaccineringen är fullgod. Men vaccinationen tar inte alla typer av botulism.

Sök på trådarna så finner du flera olika trådar som behandlar dessa spörsmål.
 

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 506
Senast: monster1
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 803
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 429
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp