Börjes barnridbyxa för 59 kr

P

piggis_83

Kom på mig själv att jag lovade någon :confused: att kolla hur den billiga barnridbyxan va.... har varit o kollat nu.
passformen tyckte jag såg rätt hyffsad ut, men jag är inte så duktig på att se på så små kläder....
däremot materialet.... VÄLDIGT halt material, så jag kan tänka mig att det borde va ganska halt att rida i såna!
det är typ nåt sliskigt, glatt material som man inte tror man gör ridbyxor av!
längst ner är det typ bara uppvikt o sytt en söm runtom, ingen kardborreknäppning el liknande som det är på vanliga ridbyxor. De ser typ ut som vanliga byxor längst ner, är inte insydda eller så, utan lika vida ända ner.
storlekarna står inte "på svenska" dvs 130, 140, 150 osv utan några andra siffror som jag inte blir klok på.

Hoppas detta va tillräckligt uttömmande, vem det nu va som undrade.... hade det varit vanligt ridbyxematerial så hade de säkert varit helt ok! sömmar o sånt såg rätt ok ut.
 
Tack, tusen tack!!!!! :bow: :bow: :bow:
Nu kan jag spara de pengarna till Göteborg i stället. Lyckost som har nära till Börjes. Får bli en tur i sommar istället. Att beställa känns alltid lite som lotteri.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 120
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Jag har en ny häst som är extra känslig om hovarna enligt förra ägaren. Har haft tapp sko vid mig o då har han svullnat upp fort o...
2
Svar
32
· Visningar
5 451
Senast: mackan
·
Hästvård I tisdags skoddes hästen då hände en olycka :/ Hovslagaren skulle slå i första sömmen på ett bak ben o hästen sliter benet ur hans grepp...
2
Svar
26
· Visningar
4 599
Senast: coari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp