Börjes fleecetäcke med hals

domino

Trådstartare
Någon som har känt på det, eller köpt det?
Nåt att ha? Tänkte använda det som transporttäcke/svettäcke. Matchar ju transportskydden jag har... :angel: :smirk: :D
 
Stämmer. Fast hon har det i gult och grönt. Finns fler färgkombinationer om man åker till affären än i katalogen.
 
Åh, jasså finns det! Men jag bor ju i Västerås så det är en bit att åka, sen är det de blå/röda jag vill ha :D
 
Då tycker jag du ska köpa ett sånt. Sen att andra människor alltid måste påpeka hur fult allt är börjar jag bli rätt trött på.

Vill trådskaparen ha ett sådant fleecetäcke så behöver väl inte folk spotta ur sig sin avsky för det. Vissa åsikter tycker jag man ska hålla för sig själv. Och jag tycker inte det är fult.
 
men herregud det är saker hon frågar efter. Det är väll min åsikt att det är fult och om du nu tar illa upp för det så ursäkta mig. Men trådskapare frågade om täcket var något att ha. och jag tycker inte det eftersom det är gräsligt fult!
 
Hon frågade efter kvalitet och inte färg. Skrev dessutom att de matchade hennes transportskydd så de var knappast färgråd hon ville ha.

Har du rätt att säga din åsikt så har väl även jag det? Jag tycker inte det är fult och tyckte dessutom att de var onödigt att påpeka det.

Du har en åsikt och jag en annan. Jag tycker man kan vara lite ödmjuk även om det bara är ett forum över nätet. :angel:
 
men om det nu ska vara så, så vart i inlägget frågar hon efter kvalité?

"Någon som har känt på det, eller köpt det?
Nåt att ha? Tänkte använda det som transporttäcke/svettäcke. Matchar ju transportskydden jag har... "
 
Jag tänkte nog mer att eftersom hon frågade om någon känt på det. Jag brukar inte känna på färgen, det brukar jag titta på.

Jaja, onödigt tjafs, ber om ursäkt ifall du uppfattade mitt inlägg som stötande.

Alla glada alla nöjda?
 
Du får tycka som du vill, Sverige är ett fritt land :)

Sedan kan man diskutera varför du måste häva ur dig att det är så fult.

Onödigt = Ja

Ett svar som trådskaparen uppskattar = Nej
 
Jag köpte det på mässan och det är helt ok! Väldigt bra för det priset till, och med. Lagom lång hals som är lagom bred och ligger snyggt på hästen! Kan ta ett kort med det på min häst o visa om du vill?
 
Eftersom det var kvalitén hon frågade efter och inte din personliga smak så var det där ett onödigt inlägg. Jag och många fler tycker att det är jättefint. Det vore som om jag skulle kläcka ur mig att köp en travare istället för halvblod till alla som nämnde halvblod i sina inlägg bara för att jag råkar föredra travare framför halvblod?
 
Skulle gärna vilja se en bild på det om du kan ta det på din poa! :)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
828
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 527
Senast: Buongusto
·
Kropp & Själ Halloj alla, Tänkte bara höra, av intresse, ifall någon mer varit med om detta? Några gånger under säg det senaste hmm.. året? har jag...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Min arbetsgivare vill att vi ska börja använda oss av AI i jobbet och har gett oss i uppdrag att utforska ChatGPT. Är det någon här som...
Svar
12
· Visningar
760
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp