Bukefalos 28 år!

bommens kurvatur

Sv: bommens kurvatur

Det blir lätt så när man skriver som man tänker. Jag gör det själv titt som tätt. Det är lätt att missuppfatta för den som läser, men man orkar ju inte alltid vara så detaljerad. :)
 
Sv: bommens kurvatur

Det blir lätt så när man skriver som man tänker. Jag gör det själv titt som tätt. Det är lätt att missuppfatta för den som läser, men man orkar ju inte alltid vara så detaljerad. :)

När jag läser inläggen kan jag bara inte låta bli att citera det gamla ordspråket: "halvt vansinnig och omgiven av dåliga rådgivare..." :D
mvh/ Bill
 
Sv: bommens kurvatur

Det blir lätt så när man skriver som man tänker. Jag gör det själv titt som tätt. Det är lätt att missuppfatta för den som läser, men man orkar ju inte alltid vara så detaljerad. :)

Delvis *kl*
Det är kanske ändå bäst att vara detaljerad el inte skriva alls då...för hur det än är, så finns det här en hel del "nybörjare som för inte allt är självklart, mindre erfarna hästmänniskor", och som kanske behöver ha klar info, så det inte blir fel i slutändan för dom (oss;)) ....:crazy:
 
Sv: bommens kurvatur

Bill:
Detta var ett svar till Eva_
Vet inte vad du menar över huvud taget nu. Har du blandat ihop något kanske? Jag är inte omgiven av några rådgivare alls.
Det verkar som om du fått en smula av det vansinne du pratar om. Ska vi inte hålla oss till saken istället? Om du inte kan vara seriös undrar jag varför du fortfarande skriver i tråden. Det skapar bara dålig stämning att hålla på att håna andra bara för att du själv inte vill se sanningen som den är. Är det så svårt för dig att ta till dig finformation? Alla har vi väl haft fel någon gång. Den som inte vill ta in information begränsar bara sig själv och sin förmåga till kunskap.
 
Senast ändrad:
Sv: bommens kurvatur

Jo, det var just det jag ville få fram. Svaret var till Eva- som skrivit en sak som missuppfattades.
 
Sv: bommens kurvatur

*väcka liv väcka liv* :devil: till allas förtret!
Nej ärligt talat så har jag inget mer att säga än att jag ville lämna denna länken här för eventuella framtida läsare (om det finns nga som orkar ta sig igenom denna tråd)

Kanske kan det vara intressant med att kolla in denna sidan. Kunskapsnivån på westernsadelns konstruktion verkar vara allmänt dåig och då tycker jag att det är välgörande med sidor som denna. Man får åtminstone se hur den ser ut "under skinnet".

Så detta inlägg har inget med debatten att göra, bara så ni vet.

http://www.freckerssaddlery.com/saddle_tree.php
en till dock gammal:
http://www.western-saddle-guide.com/saddle-seat.html

hejhopp:bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: 95johsv
·
  • Artikel
Företag We are located on the north side of Lake Balaton. Surrounded by hills and vineyards, we have access to excellent trails and even better...
Svar
0
· Visningar
408
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 337
Senast: Inte_Ung
·
Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 892
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp