Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2016

Nu har jag också hunnit se färdigt :banana:

Pål verkar lovande för Sigrid. Kändes som om hon berättat allt om Erik vilket hon ska ha cred för.

Bara för att ni skrev tidigare om Linneas blinkande var det det enda jag la märke till igår. :rofl: Men tycker det ser ut som om hon har lösögonfransar blir det inte lätt så att man blinkar mer då? Tänkte själv någon gång försöka mig på att förlänga fransarna men har inte kommit till skott.

Roligt att se att Per vaknat till liv igen. Känns som om TV snuvat oss på den romansen och allt verkade ju bara gå i stiltje på hans gård. Trodde nästan ett tag att alla skulle åka hem först.

Sambon kikade lite på avsnittet igår och tyckte Jennifer valde fel :rofl: Jag förstår henne. Jag hoppades på David in i det sista i alla fall. Stackarn

De första avsnitten hade jag lite svårt för Jennifer kändes krystat mm men satan i gatan vilken otrolig människa. Huvet på skaft och rak. Jag är mäkta imponerad. Det är inga lätta val de får göra och hon är verkligen klok.

Ska bli kul att se nästa avsnitt. Tråkigt att de skickar dem till amma ställe allihop
 
Nu har jag också hunnit se färdigt :banana:

Pål verkar lovande för Sigrid. Kändes som om hon berättat allt om Erik vilket hon ska ha cred för.

Bara för att ni skrev tidigare om Linneas blinkande var det det enda jag la märke till igår. :rofl: Men tycker det ser ut som om hon har lösögonfransar blir det inte lätt så att man blinkar mer då? Tänkte själv någon gång försöka mig på att förlänga fransarna men har inte kommit till skott.

Roligt att se att Per vaknat till liv igen. Känns som om TV snuvat oss på den romansen och allt verkade ju bara gå i stiltje på hans gård. Trodde nästan ett tag att alla skulle åka hem först.

Sambon kikade lite på avsnittet igår och tyckte Jennifer valde fel :rofl: Jag förstår henne. Jag hoppades på David in i det sista i alla fall. Stackarn

De första avsnitten hade jag lite svårt för Jennifer kändes krystat mm men satan i gatan vilken otrolig människa. Huvet på skaft och rak. Jag är mäkta imponerad. Det är inga lätta val de får göra och hon är verkligen klok.

Ska bli kul att se nästa avsnitt. Tråkigt att de skickar dem till amma ställe allihop

Man blinkar inte mer men det syns ju mer när man har långa vackra rådjursfransar. Hon har utan tvekan fransförlängning. :)
 
Nu har jag också hunnit se färdigt :banana:

Pål verkar lovande för Sigrid. Kändes som om hon berättat allt om Erik vilket hon ska ha cred för.

Bara för att ni skrev tidigare om Linneas blinkande var det det enda jag la märke till igår. :rofl: Men tycker det ser ut som om hon har lösögonfransar blir det inte lätt så att man blinkar mer då? Tänkte själv någon gång försöka mig på att förlänga fransarna men har inte kommit till skott.

Roligt att se att Per vaknat till liv igen. Känns som om TV snuvat oss på den romansen och allt verkade ju bara gå i stiltje på hans gård. Trodde nästan ett tag att alla skulle åka hem först.

Sambon kikade lite på avsnittet igår och tyckte Jennifer valde fel :rofl: Jag förstår henne. Jag hoppades på David in i det sista i alla fall. Stackarn

De första avsnitten hade jag lite svårt för Jennifer kändes krystat mm men satan i gatan vilken otrolig människa. Huvet på skaft och rak. Jag är mäkta imponerad. Det är inga lätta val de får göra och hon är verkligen klok.

Ska bli kul att se nästa avsnitt. Tråkigt att de skickar dem till amma ställe allihop

Håller fullständigt med.
 
Jag tycker att Linda ett tag tjatade om deras passion i varje program, men då gjorde hon det i och för sig enskilt.

Alltså, jag har ju verkligen STÖRT IHJÄL MIG på tjatet om den där natten. Men nu är jag benägen att hålla med. Sigrid har åtminstone varit öppen med det inför Pål. Nu kan ju inte vi veta vad Erik sagt när inte kameran är med, men det lät ju på honom när han pratade med Jennifer att han inte sagt något? Jag kan till viss del förstå varför han inte sagt något när Linnea är så svartsjuk, men hon har rätt att få veta. Kan han inte ha stake nog att säga det, är det f-n i mig rätt åt honom om Linda säger det. :devil:
 
Eller att hon vänder sig till Linnea "Känner du dig trygg med Erik nu och har kunnat släppa hans och Sigrids otroligt heta, romantiska och passionerade kärleksnatt?"
Det är också ett rimligt sätt. Men jag tror ändå mer på "kan Sigrid och Erik vänligen komma till informationsdisken? Vi behöver reda ut om ni fortfarande är romantiskt involverade efter er passionerade natt innan vi kan släppa iväg er på er resa"
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp