Bra westernsadel

Sv: Bra westernsadel

Tack för svar :)

Jag läste ju det att för mest korrekt sits så var ropingsadel att fördra.....så kanske inte är helt fel iallafall, åtminstonde till att börja med.

NU var det dock så att jag blev förkyld och ville hellre åka och hämta sadeln utan häst för att prova hemma i lugn och ro men hon ville inte lämna den ifrån sig ??
Hur man nu kan tro att man ska få sålt en sadel utan att vara beredd på att skicka iväg den för att köparen ska kunna prova den, det övergår min fattningsförmåga.....:confused:

Så det blev tyvärr inget denna veckan, får se om jag får till det nästa helg.
Dock är den egentligen aningens hög i pris för min plånbok men passar den hästen jättebra och jag gillar den så får jag väl avstå något annat istället.....:)
 
Sv: Bra westernsadel

Klart att du kan ha en ropningsadel!! är ju igentligen bara hornet som är den största skillnaden och ska du bara hobbyrida funkar det ändå :laugh:
Det viktigaste är ju att den passar dig och hästen :idea: Sen sperlar det ingen roll vad det är för inriktning på den :)

Kan bara hålla med.Har kanske inte nogån stärre betydelse
det är nog mer "känslan".
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: valy
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: Fiorano
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 713

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp