Buke error

Zizzy

Trådstartare
Nu i natt har Buke legat nere ett par timmar, vadan detta?
Och ingen vidare hänvisning, så antar att det inte var planerat.. :confused:


Jag hittade iaf chatten, men hojtade i det gröna intet ensam.. :angel:
 
Sv: Buke error

Det var inte planerat att detta skulle ske, tanken var en snabb omstart av servern pga en uppdatering, tyvärr tvingades vi efter detta reparera en databastabell som hade problem. Eftersom databasen är rejält stor tar det lång tid innan reparationen är klar, därav den "långa" bortavaron. Förhoppningsvis skall allt fungera nu när det snart dagas och de flesta vaknar, så jag kan få lite sömn ett antal timmar försenat ;)
 
Sv: Buke error

Ahh! Tack.
Jag tror knappast att det är många fler som uppmärksammat detta då jag har fått fråga folk om de kommer in.. ;)


Gunnar, tack för att du finns, :bow:annars skulle lilla jag vara mycket ensam utan alla mina vänner här. :love:
 
Sv: Buke error

Jag kom inte ens in på chatten, kanske var fler som inte gjorde det så kanske inte så konstigt att du var ensam.

Jag håller med dej. Tack Gunnar för att du finns och håller buke igång :bow::bow::bow: vad skulle jag göra utan buke?
 
Sv: Buke error

Jaaaaag uppmärksammade!!!! Men så sitter jag i USA 9 timmar efter Sverige så det var ju inte natten för mig... :p
 
Sv: Buke error

Familjen min bor här, så jag passade på att åka hit en sväng medans jag funderar över vad för master jag ska läsa med början nästa höst. Eller vad jag ska hitta på med livet om jag inte läser vidare just då... :)

Så just nu rider jag mest bara, och försöker få ordning på en volontärsplats eller två inom mitt ämne... Och funderar på om jag ska skita i volontärandet (som var den egentliga anledningen att jag åkte hit) och ta ett hästjobb jag blivit erbjuden... :p
 
Sv: Buke error

Låter spännande!


Humm, Buke är segare än kola i kväll/natt..
Eller är det bara för mig?
 
Sv: Buke error

Nej, det går väldigt segt här också. (När sidorna alls funkar.)

Edit: Och bara för att jag skrev det tycks det nu flyta på som vanligt igen.
 
Senast ändrad:
Sv: Buke error

hehe nu när jag skulle svara på ditt inlägg, gick det som blixten. :D:bump:
Antagligen bara knas på linjen. :p
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 246
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 231
Senast: Klara
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 115
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp