Bukefalos 28 år!

Bukefalos FlashChat

D

Dropdead

Varför fungerar den inte för mig?

Jag kommer till själva sidan, kan logga in mig, men sedan är det bara grönt... :confused:

Jag blev ju bara nyfiken på om det var några av er som satt där nu och vad ni hade för er, men tji fick jag.

Eller finns chaten någonannanstans?

(inser nu att tråden borde ligga på bukefalos-hjälp, men då ser ni väl inte tråden förrän sent imorrn, o jag vill ju ha svar NU! ;) )

(Moderator får gärna flytta tråden)
 
Sv: Bukefalos FlashChat

jag har haft samma problem, så fort jag körde program för spyware så funkade det. Det finns ett program som heter adaware som är gratis och fungerar bra
 
Sv: Bukefalos FlashChat

Nu bör den fungera för alla, återkom gärna om ni har problem, från och med nu. Gamla problem vill jag inte höra om :)
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 258
Senast: nullo-modo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 343
Senast: jemeni
·
Bukefalosnyheter Jag har under kvällen lagt till en ny funktionalitet som skall fungera på datorer och mobiler så länge de inte kör Safari som webbläsare...
2
Svar
30
· Visningar
2 807
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp