Bukehästar till start 2009

Sv: Bukehästar till start 2009

Dropdead Beauty
Solvalla 5/8
V64-4 , bricka 12/2660
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Bångsta Gulla
31/7 (idag)Skellefteå
Lopp 8, V5-3, 2160 volt.

Kusk: Jorma Kontio
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Quidia
Romme 10/8, lopp 10. När det är 8 hästar med i ett autolopp, gissa vilket spår man får?
Kör själv.
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Anelka Run Solvalla 8/8 Lopp 11 spår 3!
Hårt emot!:crazy:
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Oj, denna tråden är jag inte ofta i....
Love Heart
Solvalla 8/8 Avd 4 nr 1 ( kommer inte ihåg vilket lopp....7 kanske ?)
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Idag har stallet häst i V75 final :D
Skulle varit med men fanns itne plats i bilen :(

Victory of mercy :)
Solvalla 8/8 Avd 4,spår 6 autostart.
Tränare:samma som till våran egen travare,Maria Eriksson :) Ägd:Stall Spooky, hofors
 
Sv: Bukehästar till start 2009

haha såg det nu :) Lycka till då , jag håller tummarna att "Nisse" sköter sig. Han har verkligen blivit duktig sedan Maria tog honom i träning :laugh:
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Romme 21/8

Dropdead Beauty
V65-6, Bricka 7/3140m

Bridge Sign
Lopp 12, Bricka 2/2140m
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Då syns vi på Romme då :D

Zassa T.H. lopp 10 nr 10

Sen har vi 2 st till derbykval 25/8 Hunter Brodde och Love Heart och båda lyckades hamna i samma försök
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Fomalhaut lopp 8 nr 2 på Umåker imorgon (19/8)

Lite väl tufft men det fanns tydligen inte en vettigare propp på 1,5månad (mellan boden och bergsåker) :eek:
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Anelka Run startar på Solvalla 26/8 Lopp 6 V64-3 start spår 6 med Lasse X i sulkyn.
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Dropdead Beauty
Bollnäs 4/9
Lopp 1, bricka 14/2140A
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Aldermarin
Bollnäs 4/9
lopp 6 V65-3
Andungens minne:D

2140m
bricka 3
kusk: Sören Eriksson
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Anelka Run Romme 6/9 lopp 3 bricka 12:mad:.
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Stallägarens Granfaksa startar i lopp 7 (bricka 3) i Bollnäs i kväll. Lite tufft motstånd men den som lever får se! Frick kör.

Så i dag ses vi i Bollnäs Lines... ta med regnkläder åt dig själv utöver de 75 täcken och hinkar och burkar med salvor som hästen behöver va?

För egen del får jag gnäll om jag packat med en extra uppsättning av något så det är ingen idé att försöka härma dig och Karma inte...
 
Sv: Bukehästar till start 2009

Sunnie Xing startar ikväll på Axevalla Lopp 10 spår 2 bakom bilen.. Finns några bra hästar emot men har hon tagit det förra loppet som hon ska så borde hon sätta nosen först.. Vi har bytt foder emellan starterna så risken finns att det kan ha satt ner henne lite..:crazy: Men det är bara till å hålla tummarna.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 738
Senast: Valle
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 423
Senast: zarmino
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 104
Senast: iNHALE
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Mindre kombi?
  • Bärstol
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp