Bukeklockan

Sv: Bukeklockan

För att du ska ha något att fråga om :D Min går i alla fall rätt.
 
Senast ändrad:
Sv: Bukeklockan

Min bukeklocka gick rätt direkt. :) Eller ja, jag var ju inte uppe kl 3 på natten... men morgonen efter så gick den rätt. Och gör så fortfarande.
 
Sv: Bukeklockan

Jag blir galen :mad:. Är man inloggad så är det vintertid och är man utloggad så är det sommartid :confused:


Bara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet :rofl:

Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.

Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet ;)
 
Sv: Bukeklockan

Bara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet :rofl:

Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.

Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet ;)
Men jag har ju automatisk inställning av sommartid :crazy:...........å ändå blir det så här
 

Liknande trådar

Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 061
Senast: Sedna
·
Bukefalos Nu har jag för fjärde eller femte gången på en ungefär en vecka fått acceptera det här med cookies annonsering osv osv igen. Det börjar...
Svar
15
· Visningar
783
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har försökt 285778496578 gånger nu att förnya prenumerationen på vårt playstation plus. Men det går bara inte! Varenda jäkla gång...
Svar
1
· Visningar
291
Senast: Mirre
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp