Bukefalos 28 år!

Bukemännen och kvinnorna

Jag tycker det är onödigt mkt prat om kroppar nu på Buke.
Det borde vara mer enhörningar, drakar och regnbågar istället.
Om ni fick välja skulle ni helst ha en drake, en enhörning eller en skvader som husdjur?

Jag hade velat ha en liten drake, ungefär i katt-storlek och med djup röd färg.
Alternativt en riktigt liten 10 cm, blå. Som kan sitta i jackfickan och följa med en nästan överallt.
 
Om ni fick välja skulle ni helst ha en drake, en enhörning eller en skvader som husdjur?

Jag hade velat ha en liten drake, ungefär i katt-storlek och med djup röd färg.
Alternativt en riktigt liten 10 cm, blå. Som kan sitta i jackfickan och följa med en nästan överallt.

Liten blå är bra. Funkar som tändare och skulle kunna spruta eld i ögonen på anfallande våldtäktsmän.
 
Om ni fick välja skulle ni helst ha en drake, en enhörning eller en skvader som husdjur?

Jag hade velat ha en liten drake, ungefär i katt-storlek och med djup röd färg.
Alternativt en riktigt liten 10 cm, blå. Som kan sitta i jackfickan och följa med en nästan överallt.
En svart enhörning med man och svans som skimrar i all världens färger. Den har vingar också såklart.
 
Om ni fick välja skulle ni helst ha en drake, en enhörning eller en skvader som husdjur?

Jag hade velat ha en liten drake, ungefär i katt-storlek och med djup röd färg.
Alternativt en riktigt liten 10 cm, blå. Som kan sitta i jackfickan och följa med en nästan överallt.
I en tidigare tråd kom vi fram till att man var tvungen att vara jungfru eller oskuld i dagens samhälle för att kunna närma sig en enhörning...
Så då blir det svårt..:down: :(
 
Det gör de säkert.
För jag tror de gillar doften av regn, eller lukten när snön precis ska falla...
Eller doften av syrener på försommaren och nyslaget gräs på sommaren. :)
Gillar de doften av regn borde de varit nöjda med hösten/vintern så långt. :cautious:
Den som inte gillar stjärnanis i teet är död för mig :devil:.
Typiskt en bukeman att säga något sånt! :meh:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Svar
13
· Visningar
988
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
407
Senast: Glimra
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp