Bukefalos 28 år!

Bukemännen och kvinnorna

Anis är gott.
Koriander vet jag inte, vilket får mig att tro att jag tillhör den genetiska skara som inte känner tvålsmak. Måste köpa och prova.

Däremot vill jag slänga in detta att stjärnfrukt/carambola inte borde få kallas frukt, den smakar ju grönsak :arghh:
 
Någonstans hade man ju velat ha en funktion för enbart vissa användare här. Typ användare som skrivit synnerligen korkade inlägg fem gånger på raken borde få upp en popup-ruta innan de postar sitt sjätte där de får frågan "ÄR DU HELT SÄKER?!?" innan publicering. Lite som att ha en moralisk ängel på axeln.
 
Jag är lite nyfiken på hur många av forumets kvinnor det är som aldrig klappat en häst, jämfört mot hur många av forumets män det är som aldrig klappat en häst. Bara med tanke på att det är ett ganska hästinriktat forum.
Det känns lite som att de mest raggande männen och de män som startar flest hetska debatter inte är här p.g.a hästintresset.
Man får såklart vara medlem utan att ha klappat en häst, men något har ju ändå lockat personen till ett hästigt forum.
 
Någonstans hade man ju velat ha en funktion för enbart vissa användare här. Typ användare som skrivit synnerligen korkade inlägg fem gånger på raken borde få upp en popup-ruta innan de postar sitt sjätte där de får frågan "ÄR DU HELT SÄKER?!?" innan publicering. Lite som att ha en moralisk ängel på axeln.

Detta gav mig en flashback till lunarstorm. Där hade de ju en funktion som märkte av ord som kunde vara olämliga. Minns att när man skrev på dialekt så fanns det ord som kunde framkalla "anmärkningar" även om de betydde något helt annat på dialekt :D
 
Jag är lite nyfiken på hur många av forumets kvinnor det är som aldrig klappat en häst, jämfört mot hur många av forumets män det är som aldrig klappat en häst. Bara med tanke på att det är ett ganska hästinriktat forum.
Det känns lite som att de mest raggande männen och de män som startar flest hetska debatter inte är här p.g.a hästintresset.
Man får såklart vara medlem utan att ha klappat en häst, men något har ju ändå lockat personen till ett hästigt forum.

Lite som när man var yngre och moppegänget hängde utanför ridskolan. Inte för hästarnas skull precis... :cautious:
 
Jag är lite nyfiken på hur många av forumets kvinnor det är som aldrig klappat en häst, jämfört mot hur många av forumets män det är som aldrig klappat en häst. Bara med tanke på att det är ett ganska hästinriktat forum.
Det känns lite som att de mest raggande männen och de män som startar flest hetska debatter inte är här p.g.a hästintresset.
Man får såklart vara medlem utan att ha klappat en häst, men något har ju ändå lockat personen till ett hästigt forum.

Å andra sidan så spelar det ju ingen roll vad du söker på. Någon av träffarna på de tre första sidorna leder ju till Buke. Men vi ska kanske ha en omröstning? Hur många har klappat en häst? :)
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
407
Senast: Glimra
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp