Bukefalos 28 år!

Buketräff Karlstad/Värmland

grodan21

Trådstartare
Tänkte kolla om det var någon mer som var sugen på att träffa nytt folk i Värmland! Jag är öppen för alla förslag på aktiviteter.:laugh:
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Tycker någon mer än mig att det kan få vara bebisvänligt?

Annars kommer nog jag hänga på i vilket fall ändå:p
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag bor inte i Värmland, men är i Karlstad i stort sett varje helg. Skulle gärna vara på en gammal hederlig fika på en söndag om någon kan tänkas vara intresserad! :)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Det kan det vara bebisvänligt.

Men ni får hjälpa till med ider om vad man kan hitta på! Är dåligt på det.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Ska det vara bebisvänligt är det väl grodcafét som gäller?! ;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Det uppskattas! Även om han har en far så blir jag mindre låst vid tider och dagar om han kan följa med.

Vad kan man egentligen göra mer i Karlstad än att fika? Eller kanske finns något trevligt runt omkring? (jag kan plocka upp dig grodan!)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Tror hon menar fiket som ligger uppe på åhlens, det heter i alla fall cafe grodan.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Haha det är ett café ovanför Åhléns, kallas även "barnvagnscafét" för att det är så mycket plats och därmed mycket barnvagnsvänligt. ;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Lunch på stan kanske? Har blivit rekommenderad Pasha men inte ätit där än. Libanesiskt kök. :) Lunch för 85 eller helgbuffé för 129!
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Kl
Har bara önskemålet om en helgträff, lite knepigt att åka från Torsby en vardag efter jobbet :p har bara vart i Karlstad en gång, förra söndagen när jag träffade grodan och kethets, så jag har inte så stor koll på vad som finns där :p
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Ja, en helg är ju helt klart att föredra. Och lunch eller fika är väl lämpligt?
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Inte nu till helgen och kanske inte nästa för min del. :p Men om alla andra kan då så får jag hänga på en annan gång istället :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 562
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
342
Senast: __sofia__
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 061
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp