Bukefalos 28 år!

Buketräff Karlstad/Värmland

Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Ser rubrikerna framför mig, när bukefalister rykt ihop angående om rätt bidrag vann eller ej... :angel:

Skämt åsido! Jag kan troligtvis då. :) Vin och mello känns fint om vi kan vara hemma hos någon? Här finns endast 24 kvm att tillgå, kan bli lite trångt. Hehe.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Det skulle vara något det. ;)

Vi hade kunnat vara här, men jag har en pyte tv med Sveriges sämsta bild. Så kanske inte det ultimata stället att vara på.;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

NWT slipper nyhetstorka iallafall:D

Jag misstänker att jag bor störst (ca 100kvm) men jag vet inte om det är en bra idé då jag gärna vill ha en kväll fri från sonen:angel:
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Om jag är ledig den helgen (alternativt har kvällen fri och det inte blir alltför sent) så kan vi vara här. Men som sagt, beror på om jag kan vara med själv. ;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Men hallå - jag bor ju också här!

Och jag ÄLSKAR museet (ska dit i dag!), lunch och fika :angel:
Dricker dock inte alkohol och är väl ärligt talat inget himla nattdjur, men hänger på det mesta annars.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Just nu verkar det luta åt melodifestival kväll om vi hittar någonstans att vara eller en lunch. :)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag kommer köra bil så jag kommer inte dricka alkohol i alla fall ;)

Passar sista helgen i februari för dig också blåbäret?
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

KL*

Jag är ju nästan mer hemma än på jobb nu och har massor av tid över. Så jag är gärna på om jag får och det passar :) Jag har en 4a mitt i stan vi eventuellt kan hänga i nån dag om det behövs plats!

Pssst, ingen som är på att gå ut och käka eller festa eller nått på fredag?! :) Jag är jättesugen på att hitta på nått då!
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Äsch, du skulle ha varit med i fredags så kanske det hade blivit lite mer drag! Jag och Hedinn var ute och kände oss tråkigast på stan... :p Nu till helgen blir nog ingen utgång för mig tyvärr, hoppas nån annan är på!
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Ja det borde jag! Jag är ju tråkig och jobbar hela jäkla tiden i Norge, så det är enda fredagen nu på fredag som jag är hemma :(
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Chili och hedda får helt enkelt gå ut igen:idea:

Jag undkommer då min son har ett års dag, var så längesedan jag gick ut att jag vågar nog inte:D
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Ja precis, kom igen! Jag har verkligen ingen kompis som kan! Ni kan ju inte leave me hangin' liksom:angel:
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jaa, klart vi hittar på nåt på fredag! :D Var onödigt längesen sist nu. ;) Fast det får inte bli nåt alltför vilt för min del, för jag hade tänkt kolla på Svanakursen på lördag, så måste vara pigg nog att ta mig upp ur sängen på förmiddagen i alla fall. ;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Har fullt upp med sonens födelsedag och på dagen 23 kan jag inte (dock kvällen så det blir mello) men helgen efter det kan vi som vill ta en runda på museet?
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Och ni andra:

Vi kanske ska ta Sunnetåget till Sunne 2 mars? :D
Det är alltså gratis tågresa från Karlstad och Kil till (och från) Sunne.
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 265
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: __sofia__
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 132
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp