Bukefalos 28 år!

Buketräff Karlstad/Värmland

Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag är osäker på helgen som kommer nu, utöver det är det enda jag vet säkert att jag inte kan är helgen 1:a, 2:a mars.

Eller ja, dagtid 1:a skulle väl funka.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Det skulle vara roligt! :) om jag vågar komma vill säga. :o

Öhm förslag.. Bowling?
(såg efter att ni redan bestämt lunch/fika..)
 
Senast ändrad:
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Klart du vågar! :D

Bestämt och bestämt, det är väl öppet för förslag tills vi spikat nåt!
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag bits, men jag kan ta med mig munkorgen så behöver du inte oroa dig:)

Förslag hittills:
Bowling
Fika
Lunch

Jag skulle vilja kolla på museet vid biblioteket men jag antar att det bara är jag som vill det:o
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag bits, men jag kan ta med mig munkorgen så behöver du inte oroa dig:)

Förslag hittills:
Bowling
Fika
Lunch

Jag skulle vilja kolla på museet vid biblioteket men jag antar att det bara är jag som vill det:o

Oh vad är det för museum?
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Yes!

Museum är inte riktigt min grej, men får jag fika sen kan jag följa med.:angel:
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Enligt sambon är det urkasst men jag och fryken kan nog ta det en annan gång som de inflyttade vi är;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag har inte varit där sen jag gick i mellanstadiet, så vet inte om det är dåligt eller inte.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Den helgen kommer jag troligtvis behöva jobba. Men är det så att den passar alla andra så kan jag stå över den här gången.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag kanske också kan komma förbi, skulle va kul att lära känna lite hästfolk runtom i Karlstad, nyinflyttad som jag är. :)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Du är inte ensam om att vara nyinflyttad ;)

Jag kan nog de flesta helger (jag jobbar på att hitta ett umgänge att göra saker med på helgerna ;) ) förutom vasaloppssöndagen då jag befinner mig i publikhavet nånstans i Dalarna :p
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Mitt förslag var 23 eller 24 februari och är öppen förförslag vad vi ska hitta på!
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 265
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 132
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp