Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

Det verkar som om en helg är lämpligast (fast jag vet att @tornblomma har svårt med dem)?

Tar vi på en fredag så finns det ingen helg som inte fungerar för mig, jag måste kunna stå upp tidigt på morgonen söndagarna den 17:e och 31:a juli så det är därför de datumen inte fungerar :p

Efter midsommar är väl bäst vädermässigt sett, juni kan ju vara lite knasigt med vädret.
Så typiskt! Jag har två lediga helger i juli 15-16-17 och 29-30...
 
Fredag är bättre för min del än lördag-söndag!
Är dock rätt bokad juli...
Vad har ni för förslag på datum?
Jag kan ansvara för att halloumin blir perfekt grillad (det gick ju sjukt bra senast!!! :angel: )

:rofl:
 
Ok kollade kalendern nu. Var mer busy än jag trodde. Jag röstar för torsdag 28 juli!!!!

:laugh:
 
I år satsar jag på att komma iallafall, ska höra med övervakaren om jag får och försöka styra om så inte fotbojan larmar,,,,,,, :angel:
 
Jag vill gärna komma och är ganska flexibel i juli men jag har ett stort problem och det är att jag patologiskt rädd för katter och jag tror att du har katt(er). Jag är inte säker så frågar innan jag bestämmer mig och @MJLee vill visst ha med sin katt.
 
Ååååh vad jag vill vara med. Kan man delta utan bil? Och med en liten sur brun katt?

Kan nog bli lite knepigt eftersom jag har mina hårbollar och N var väl inte förtjust i andra katter? Mina är inte direkt förtjusta i andra katter heller. Det skulle vara om hon tolererar att vara instängd i lillstugan men med risk att se de andra genom ett fönster?

@Thomasine: Jag har som sagt två kissar. Den ena kommer nog inte att synas (hon är rejält skygg när det är för mycket folk) och den andra var visst med på en selfie förra året... fast hon är heller inte påträngande.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
64 371
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp