Bukefalos 28 år!

Burinredning, hjälp?!

Sv: Burinredning, hjälp?!

Nu är dörrarna äntligen uppe :D, och 2 hyllor till samt ett handtag :p fattas ju massa småprylar i buren fortf.. typ magneter, vaxdukar o lite roligt stuff..

 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Burinredning, hjälp?!

Man kunde nästan tro det om det inte vore för att de klängde runt i burtaket en sisådär 150 cm upp... :rofl:
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

Hur mycket kostade allt med matterial att bygga buren?
Och var det väldigt svårt?


// R8n som är en värdelös snickare :angel:
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

Runt 2000 med allt inräknat som lack, vaxdukarna m.m.
Har stött på ett o annat problem med buren som kostade lite extra också. Det är också inräknat..

Svårt var det väl inte, snarare jobbigt. Hur perfekt jag än mätte så blev det fel ändå :rofl:
Sen så blev buren sne från grunden, dels för att trä't inte var helt rakt, sen för att mina kära gamla farfar hade liiite för bråttom när han satt ihop dom stora väggarna (kunde ej göra det själv). Så har fått bygga buren snett med flit hela tiden, men det syns inte för andra. Men det har varit mycket finslipningar som har tagit tid..
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

Okej, inte så illa trots allt :)

Du har inte lust att fixa en till? :angel: :D
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

ALDRIG.. haha, palla.. Kanske kan skänka något råd om du stöter på problem (om du bygger själv v.s) därimot :D
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

Det är inget svårt, jag var dock tvungen att bygga den i mitt lilla rum. Ganska trångt, annars hade jag inte fått in den genom dörren :p
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

Samma här, lika trångt och litet :p

Har tagit upp en gallerbur ifrån källaren istället, få se hur katterna reagerar på den. Råttorna älskar den iaf :D
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

Menar du mig?
Jag har inte byggt någon bur.

Men fancyfree har byggt sin till tamråttor :)
 
Sv: Burinredning, hjälp?!

Japps till råttor, dom vill ju ligga högt ;)
 

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
913
Senast: Krumben
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
703
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 715
Senast: Askur2017
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 560
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp