Bukefalos 28 år!

Sv: BVC-tråd

Söt Ella!! Bara säga "hejdå"! :). Hur gulligt som helst!

Luvig var på 2,5 årskoll i torsdags (här går de vid 18 o 30 mån, inte vid 24, nästa är sedan 4 år). 93 cm, 15,5 kg. Gjorde allt han skulle förutom att han tog den lilla bilen när han ombads ta den stora. Den lilla stod närmast ;). Sedan avslutade han med att sjunga Pippi- sången och berätta att hans ponny heter Chilli Pepper. Han fick godkänt :).
 
Sv: BVC-tråd

kl

My vägde 12,5 kg på 2 års kollen, längden vet jag inte då hon vägrade att bli mätt. På 18 månaders kollen var hon dock 80,5cm lång.

My har avskytt sin BVC sköterska som pesten sen hon var liten bebis, så det är rätt svårt med hennes kontroller. Hon gallskriker när hon närmar sig och hon fullkomligt vägrar att prata med sköterskan... så hon får inte se mycket av vår babbelfia =) Men vem vet, det kanske fungerar bättre nästa gång. Sånt där kan ju släppa rätt som det är =)
 
Sv: BVC-tråd

Nu kan du pusta ut, nu kommer jag med mina minibarn! ;)

Lillasyster idag, 18 månader och 12 dagar: 9850 gram tung och 80,5 cm lång = perfekt! :laugh:
Storebror, då 19 månader: 9260 gram tung och 82,5 cm lång = perfekt han med! :D
När han var på bvc senast var han 3 år och 1 månad, vägde 12,4kg och var 95 cm lång.
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
603
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 523
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 078
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp