Bukefalos 28 år!

Cirkelfys soft, Friskis och svettis

gul_zebra

Trådstartare
Är det någon här som gått på cirkelfys soft på friskis och svettis? Jag har bokat ett pass för imorrn och kom precis att tänka på vilken sorts redskap som används, är det bara typ hantlar och grejer eller är det även typ crosstrainers och sånt som kan tänkas ha en maxvikt?
Mvh tjockis som inte vill förstöra nåt :p
 
Du kan vara lugn! Dels tror jag inte det kommer att vara med sådana maskiner och dels besöks - åtminstone mitt - F&S även av folk som väger väldigt mycket (mer än vad jag har för mig att du väger) och utrustningen är anpassad därefter.
 
Utmärkt, tack! Har stött på en maskin hos sjukgymnast som varit på gränsen nämligen, vill inte gärna stå där och ha mosat nånting :angel:
Då hoppas jag att morgondagens cirkelfys soft är lika kul som core soft, känns som en bra kombination av pass i så fall! :)
 
Utmärkt, tack! Har stött på en maskin hos sjukgymnast som varit på gränsen nämligen, vill inte gärna stå där och ha mosat nånting :angel:
Då hoppas jag att morgondagens cirkelfys soft är lika kul som core soft, känns som en bra kombination av pass i så fall! :)

Heja vad duktig du är som tränar!!

Mvh aldrig tränat i hela mitt liv men borde
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 532
Senast: Hedinn
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 580
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 977
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Ni som går på friskis och svettis gruppass, har någon av er lite koll på hur svårt det är med yoga soft och core? Jag går vanligtvis på...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp