Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh jätte fina bilder, vart i Gbg är det där ?


så söt, hon har snedlugg som Isabelle!

Det är Galaxen i Gärdsås i nordöstra gbg. Min dagliga rutt till lidl eller spårvagnen.

Vi ska förövrigt ha en sjalträff där ngn gång i maj, lutar åt 10:e. För de nyfikna som vill testa och lära sig knyta! Eller bara umgås.
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh jag pm:ar dig, den 10:e maj är ju jag hemma och jag har lite svårt att få till min trikåsjal :D
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh jag pm:ar dig, den 10:e maj är ju jag hemma och jag har lite svårt att få till min trikåsjal :D

:bump:

( har aldrig ägt eller knytit trikå innan men det lär finnas en hel drös morsor som kan visa dig! )

Titta vad lång jag blivit och kan sitta själv och vill lära mig äta själv :shock: :loving:

blivitlngre.jpg


sittasjlv.jpg


tasjlv.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh hon är ju så sööt och jätte duktig *fniss* på att äta själv minsann :D
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Så var vi över 2000 inlägg igen och tråden låses! En ny får göras om ni känner att ni vill! ;)

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 785
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 741
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 893
Senast: Barbabelle
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp