Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Jag har lite på samma 'argtema' :D
Såhär förbannad var Elina när hon inte fick sno TV-fjärrkontrollen (någon annan fjärris gick inte bra). Och hon sitter faktiskt i mitt knä och pappa tog bilderna, inte så att jag lämnade henne gråtandes och hämtade kameran, så ingen behöver missförstå ;)

Tänk att någon så söt kan se ut så här :rofl:

DSC_3799.jpg


DSC_3800.jpg


DSC_3801.jpg


Inte SÅ dramaqueen ...
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Haha underbara bilder! visst är det konstigt hur de vet just vilken fjärrkontroll de inte får ha? såna utbrott har vi flera varje dag...
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Rent generellt ska det tydligen finnas bäst med plats i framsätet för långa barn.

Provade ni där?

Vad roligt att se Loke igen, han har blivit så stor :D
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Tyvärr inte. Det är alltid min pappas sambo som kör bilen och pappa sitter i passagerarsätet där fram, så Lokes bilstolar har alltid monterats där bak. Men jag ska höra med honom nästa gång om vi kan testa att ha den där fram.

Loke är 89 cm lång, så han är väldigt lång för sina 19 månader:p
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

KL



jag måste vara bra grötig i huvudet, trodde jag lade in bilder nyss men det har jag visst inte,,,

Nåja, jag provar igen då. Ursäkta den dåliga bildkvaliten...

Daniel äter, tomat och gurka är det som funkar just nu:
31183_1240745405.jpg


Och mina små änglar tillsammans igen:
95419_1240737572.jpg


Och så kan jag äntligen bära lillen på ryggen, får upp, och ner, honom själv - och han trivs där!
76300_1240737512.jpg
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

:rofl: Ailie är precis likadan. Får hon inte ha precis den sak hon vill ha så kommer krokodiltårarna och hon skriker av ilska. :D

27208632.jpg

27208628.jpg

Ailie och jag på vårutflykt
27135219.jpg
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Sockerkakssmet är gott. Undrar vem han ärvt det av :o :angel:



Kan borsta tänderna alleles själv! :bump:
¨


Att försöka få tillbaka hammaren är lika lätt som att vinna på lotto!



Min ljudbok var tydligen jätteintressant :D

 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Tycker inte alls du behöver vara orolig för han sitter så med benen. Han ser inte speciellt besvärad ut av det och så mkt bil åker ni väl inte? Åker ni riktigt långt kan ni ju stanna oftare för korta bensträckare.

(Rasmus sätter sig självmant lite som en skräddare i bilstolen för att kunna pilla med sina fötter ;) )

Våran stol kan man tippa i lite olika lägen och även skjuta fram för att ge mer plats åt benen (men då är det omöjligt att ha en passagerare i fram)
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Haha underbara bilder! visst är det konstigt hur de vet just vilken fjärrkontroll de inte får ha? såna utbrott har vi flera varje dag...

Ja, man vet inte om man skall ha ont i mammahjärtat eller fnissa lite åt dem ... oftast glöms det fort, men just den här kvällen var vi lite övertrötta :D Roligt faktiskt att ha bilder när de inte BARA är jätteglada ;)
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Na man far gora lite bade och, for det ar ju jobbigt for dem ocksa. Sen far man fnissa lite ocksa, annars blir man nog galen. :D
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Lite nya bilder på Ellatroll...

27274049.jpg


27274050.jpg


27274051.jpg


Lite fulsöta bilder också :D

27274113.jpg


27274114.jpg


27274112.jpg


Hon ser så stor ut på bilerna men faktum är att hon fortfarande har prematurbrallor, vissa kläder i strl 50 har hon dock vuxit i ..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 789
Senast: Tajger
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 632
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 186
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 741
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp