Bukefalos 28 år!

Dagens outfit

H2SO4

Trådstartare
Fanns det inte en sådan tråd förut? Jag hittar den inte längre:(

Om den är evigt förlorad i cyberrymden - är det någon som händelsevis är sugen på att komma med bidrag till en ny tråd? :laugh:
Jag är i desperat behov av inspiration:d
 
Sv: Dagens outfit

Haha, ja det verkar bli du och jag som får utbyta outfitidéer med varandra:D Tråkigt för dig att jag är totalt tappad när det kommer till mode, så jag är nog ingen man ska ta inspiration av:p Men det kan ju vara kul ändå;)





Apropå den förra outfittråden - var är Tornblomma? Jag har inte sett henne på länge!
 
Sv: Dagens outfit

Min dator har blivit knäpp och jag måste hålla i skärmen (?!?!?!?!!?!?) för att jag ske se vad jag skiver på den. hahaha i detta nu håller jag ingen hand på den och skriver därmed på frihand. därför blir kortet lite sisådär.... men jag gillar de här byxorna!! sminket har runnit för det var så blött när jag gick hem

Bild2012-09-25kl2345.jpg
 
Sv: Dagens outfit

Haha jag har gått i pyjamas och kokläder i en vecka så får hoppas att jag hoppar tillbaka till min "riktiga" klädstil :D

Första outfitbilden får därför komma i morgon :banana:
 
Sv: Dagens outfit

Apropå den förra outfittråden - var är Tornblomma? Jag har inte sett henne på länge!

Det undrar jag med!


Och när jag väl orkar dra på mig något halvordentligt (läs: roligare saker än mjukisbyxor och fultröjor :angel:) så ska jag försöka fotografera och lägga in här.
 
Sv: Dagens outfit

Vilka läckra byxor:laugh: Ser inte riktigt hur blusen ser ut, men den ser också dösnygg ut!
Skönt att höra att Tornblomma inte försvunnit tillsammans med den andra outfittråden! Hälsa henne så mycket och tipsa om den nya tråden;)

Kul att ni vill dela med er av era bilder:laugh: Ser fram emot det! Själv är jag som sagt rätt efter när det kommer till kläder och mode, men nån dag när jag inte går klädd i arbetskläder eller mjukisbyxor så ska jag också försöka slänga upp en bild!
 
Sv: Dagens outfit

Jag tycker det är kul med en sånhär tråd iaf! Går också rätt mkt i mjukiskläder dock, men sgr samma sak jag, ska försöka fixa bilder när jag inte har det:).


//r
 
Sv: Dagens outfit

Åh, jag gick och funderade på att starta en sådan här tråd för några veckor sedan! Sen glömde jag bort det... Men jag är on board! :D

Kan ju bjucka på detta fantasilösa, bara för att bidra:
120805-112336_501e3dcaddf2b3175a00000a.jpg
 
Sv: Dagens outfit

Haha vad roliga ni är! Jag är vid liv men är lite seg på att dokumentera viktigheter såsom outfits ;)

Här är två bilder från Mercedes Benz Fashion week

mix.jpg


Marvin-Stahlhacke-Dee-Omar-Karin-Tîrnblom.jpg


Första bilden: Fluffkreation som jag knåpat ihop själv. Halskrage HM.
Andra bilden: Poloklänning HM, halsband Indiska, kavaj Dagmar
 
Sv: Dagens outfit

Snyggt linne:laugh: Älskar verkligen den färgen:love: Är det jeans eller leggings du har till?

Jag försöker lära mig att ha annat än blåa jeans på underkroppen och har nu börjat fundera på om jag ska försöka hitta ett par snygga leggings att ha till vardags:confused:
 
Sv: Dagens outfit

Åh, där är du ju:laugh::D!
Du har alltid sådana underbart fantasifulla kreationer, man blir liksom glad av dem:)
 
Sv: Dagens outfit

Aaaaah du är så fab :love: :love: :love:!!!

jag halvkänner förresten tjejen på första bilden. mathilda. gud, denna lilla värld!
 
Sv: Dagens outfit

Haha vad kul! :D
PS. Det var länge sen vi sågs. Let me know om du vill hänga/alkoholisera!
 
Sv: Dagens outfit

Men tack! Och ja tack även till Sodan såklart!
 
Sv: Dagens outfit

Ingen outfittråd utan tornblomma ;) alltid så snygg!!

Själv har jag badat i lera i löparkläder idag så outfit uteblir, ni får morgondagens i stället!
 
Sv: Dagens outfit

Haha vad kul! :D

Orkar inte blogga och lägga ut "outfitbilder" osv men om ni vill kan ni kolla instagram frktornblom heter jag där! :) La just upp ngt som liknar en "dagens outfit" men tror inte att man kan länka till instagram?
 
Sv: Dagens outfit

55e3018a089a11e2b1c522000a1de671_7.jpg


skogsgröna linnebyxor till, min version av halv-mysoutfit :angel: (Snarare brist på kläder och inspiration...)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
797
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 535
Senast: thoora
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp