Bukefalos 28 år!

Dagens outfit

Sv: Dagens outfit

KL

Mycket osmickrande ljus på första bilden, upptäckte jag i efterhand. Ser lång och gammal ut i ansiktet :crazy:

05a106a608e811e2bfc622000a1cde39_7.jpg


72da7f0c097611e28a5622000a1e8878_7.jpg


Jacka och byxor: H&M
Skor: Ten Points Pandora
 
Sv: Dagens outfit

Efter lite hjälp från LindgrenV ska jag testa att länka från instagram ;)
Hoppas att det funkar :p

Några "outfitbilder" från sista tiden

Topp och halsband HM, byxor Gina Tricot för typ 2 år sen (får alltid kommentarer om dessa byxor och alla undrar över vilken "designern" är hehe )

3fa254c4088211e282c522000a1e957e_7.jpg


Klänning (som syns under) Stylein, lång transparent skjorta Billy and I (själva outfiten är typ hellång och svart och lite oversize). Halsband Lull lull. Örhängen vintage.

48b0383eeee611e18e5722000a1e8abd_7.jpg


Ära vare gud i höjden denna outfit har jag sytt i slöjden! ;)

7163437ae20211e1aaa822000a1e8cb3_7.jpg


3D-tröja från American Appareal. Hade ett gammalt nattlinne under (ja på riktigt, en väldigt spontan utgång så att eee :angel:

5292c3d2c86a11e1a38422000a1c8933_7.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dagens outfit

:banana::banana:

Du har alltid så otroligt snygga outfits! Och ditt hår! :love:
Önskar jag vågade göra nåt spännande med mitt hår, men jag vågar inte ha i några produkter eftersom det gick av förra året och jag vill spara lååångt just nu :o Äger inte ens en hårspray :grin: Men annars har jag ju volymen och lockarna på min sida, enklaste sättet att styla mitt hår är att blöta ned och låta det självtorka :D
 
Sv: Dagens outfit

Tack hörrni!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dagens outfit

Dagens

a653f8120a1211e2904b22000a1cdc2a_7.jpg


Hoppas att det kommer lite snygga festoutfits från helgens festprissar här i tråden!
 
Sv: Dagens outfit

Ditt hår LindgrenV är förresten troligen ett drömhår att styla! Går nog att göra det mesta med det, massa roliga frisyrer. Kom hit så ska jag göra nåt crazy! ;)
 
Sv: Dagens outfit

Snyggt:laugh:
Enkelt och stilrent, men med lite udd :)
Och jag är så kär i den där jackan (om det nu är den jag tror det är)! Men den verkar vara slut häromkring :(
 
Sv: Dagens outfit

Du får mycket gärna styla mitt hår, jag själv är så dålig på just den biten att jag bara låter håret styla sig själv :D Skulle vara urhäftigt att se vad man kan göra med det!
 
Sv: Dagens outfit

Tack så mycket! Hade den stickade t-shirten som jag visade tidigare i tråden på mig under jackan :)

Den är från H&M, tycker jättemycket om den! Har mest långa kappor så ville ha en kort denna gång, trivs jättebra! :banana:
 
Sv: Dagens outfit

kl

Puttar upp tråden lite! Ingen färsk outfit-bild men hittade en bild på en av mina favorit-outfits från sensommaren. Åh vad jag saknar sommaren :(

_VAL3265.jpg


Blus från Vila, gammal långkjol från indiska. Jättejätteslitna converse. Bältet syns inte, men ja, ett smalt läderbälte i midjan.
 
Sv: Dagens outfit

Snyggt! Och snygg du är!!

KL

Outfit från igår (mycket enkel):

40e310560eba11e28a411231381a43e7_7.jpg


Och ja, jag är lite störd :D
 
Sv: Dagens outfit

Tack! :o :D

Och sådär ser jag typ ut idag! Svarta tights, likadana skor som du fast svarta, och en stickad tröja :D Love it.
 
Sv: Dagens outfit

Dock har jag jeans med hög midja :D Men ja, underbar outfit! Himla bekväm men ändå snygg tycker jag :d
 
Sv: Dagens outfit

Dagens.
Knytblus vintage, kjol från Lagom, skor Carin Wester

3b89f9ca243211e283fd1231380fecc3_7.jpg


DSC00396.JPG
 
Sv: Dagens outfit

Knapplånar mig själv då ;)

Här är dagens

Klänning från Ida Sjöstedt

0ef4acda259e11e284b222000a1fbcf6_7.jpg
 
Sv: Dagens outfit

Åh den är så fin! hur långt ned går den? jag ser inte vad jag skriver på min dator.. fast reparation av det kanske kan vänta lite
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
831
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 913
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
514
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp