Bukefalos 28 år!

Dagens outfit

Haha tack @Dressyrtjejen_97 ! Fast jag gillar att åldras, är nästan född tant ;)

Två outfits från senaste veckan (anledningen att jag producerar outfits i denna takt är att jag dels måste hålla igång bloggen, och dels har en superpeppad fotograf som helst vill ut och fota jämt!

Topp och kjol HM, scarf Hermes, skor Scorett och väska secondhand (Myrorna).

gul2.jpg

gul5.jpg


Jacka secondhand, byxor Rodebjer, polotröja och ryggsäck Marc by Marc Jacobs

pink1.jpg

pink2.jpg
 
Haha tack @niphredil Jag har aldrig tänkt på mina bröst öht! Men min pinnsmala platta modellkompis brukar tydligen också kolla på dom :cautious: För mig är det bara två fettklumpar :confused:
 
Blev plåtad av ett modemagasin på nätet häromdagen. Här är några bilder!

Har på mig fjäderjacka från Top Shop, hårnät från modist Ruth Hannah, knytblus Marc by Marc Jacobs, kjol Ann-Sofie back, väska Fendi, ring Bedazzled

colin1.jpg

colin2.jpg

colin3.jpg
 
Schnygga beeeeen @LindgrenV !!!!

Lite blandat:

HM all in!!!

lila1.jpg

lila4_edited-1.jpg


Jacka Moschino, skärp Karl Lagerfeld, byxor Rodebjer, örhängen HM, ring Bedazzled, pälscape/luva vintage

m1_1.jpg

m5_1.jpg


Polotröja Marc by Marc Jacobs, halsband WOS, byxor Rodebjer, päls vintage

parisoutfit.jpg


Tröja och väska Marc by Marc Jacobs, byxor HM, skärp Karl Lagerfeld, mössa vintage, halsband Judiths

gra4.jpg

gra3.jpg


Jacka Carin Wester, brillor Marc, scarf Hermès, kjol Ann Sofie Back, örhängena har jag gjort själv

color1.jpg
 
Schnygga beeeeen @LindgrenV !!!!

Lite blandat:

HM all in!!!

lila1.jpg

lila4_edited-1.jpg


Jacka Moschino, skärp Karl Lagerfeld, byxor Rodebjer, örhängen HM, ring Bedazzled, pälscape/luva vintage

m1_1.jpg

m5_1.jpg


Polotröja Marc by Marc Jacobs, halsband WOS, byxor Rodebjer, päls vintage

parisoutfit.jpg


Tröja och väska Marc by Marc Jacobs, byxor HM, skärp Karl Lagerfeld, mössa vintage, halsband Judiths

gra4.jpg

gra3.jpg


Jacka Carin Wester, brillor Marc, scarf Hermès, kjol Ann Sofie Back, örhängena har jag gjort själv

color1.jpg
Åh men tack :love:
 
Väcker liv i en gammal tråd (denna kom upp när jag sökte o har inte sett nån ny på ett tag?) då jag behöver inspiration!
Det är det klassiska här - massa kläder i garderoben, men inget att ha på mig. Så, inspiration tack, vad har ni på er? =D

//r
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
797
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 535
Senast: thoora
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp