Dagens outfit

Gårdagens.... Fler bilder på bloggen!
Klänning Ann-Sofie Back, hatt och skärp vintage, skor HM

backhelfigkul.jpg
 
Ok mitt senaste inlägg togs bort så testar igen. Fler bilder och info finns men ville inte bomba alla detalj-bilder här :p Sorry moderatorn.

Kläderna kommer från (det får man skriva hoppas jag, annars ber jag om ursäkt på förhand!)
Hatt vintage, kaftan Rodebjer, topp och kjol Gina Tricot, sjal Hermes, armband och klocka Marc by Marc Jacobs, skor Tiger of Sweden

strawhat1.jpg

strawhat2.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Häromdagen!
Fick en utmaning av en läsare att sätta ihop en super-budget-outfit. Allt inklusive skor och väska kostar under 500 kr!
Har för att spara cash dessutom inte använt ngt smink mer än läppstift.
Klänning Beyond Retro, skor Stadsmissionen och väska Myrorna, dvs secondhand, halsband HM, tygblommor HM, örhängen har jag gjort själv (plockat isär halsband).

pinkfullfigure.jpg

pinkhalvfig2.jpg
 
Häromdagen!
Fick en utmaning av en läsare att sätta ihop en super-budget-outfit. Allt inklusive skor och väska kostar under 500 kr!
Har för att spara cash dessutom inte använt ngt smink mer än läppstift.
Klänning Beyond Retro, skor Stadsmissionen och väska Myrorna, dvs secondhand, halsband HM, tygblommor HM, örhängen har jag gjort själv (plockat isär halsband).

pinkfullfigure.jpg

pinkhalvfig2.jpg

Hur fan kan man vara så snygg utan smink? :O
 
Dagens...

ravhelfig.jpg

ravdetaljer.jpg

ravrorelse.jpg


Jacka Carin Wester, keps Zara (jag vet den har öron haha) topp HM, kjol och ring Ann-Sofie Back, väska Acne Studios, skor &OtherStories.
 
Tack @blizz !!! De bästa fynden är oftast secondhand. Då har man något unikt också, som inte alla andra har!

Här är dagens:

Klänning och halsband HM. väska, armband, klocka Marc by Marc Jacobs. Turbanen har jag knutit ihop av en tyll-topp från Ann-Sofie Back :p

palmhalvfig.jpg

palmhelfig.jpg

palmhalvfig2.jpg
 
Basic och bekväm sommarklädsel när det inte är nån vidare sommarvärme

150715-fetis_zpssuox85dr.jpg


Second hand-top från ? och lite omsydda byxor från lindex. Resten av jag ser ut som ett spöke eftersom jag är krasslig så den synen besparar jag er :p
 
Klänning HM, turban Ruth Hannah, bälte Moschino, väska Stella Mc Cartney, skor och smycken vintage.
Har solat som ett as men det framkommer tyvärr inte på bilderna :p

randighalvfig.jpg

randigdetails2.jpg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
794
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 512
Senast: thoora
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
459
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp