Bukefalos 28 år!

Dagens outfit

Secondhandklänning från Myrorna.

greenhffigure.jpg

greenfullfigure.jpg

greendetails.jpg


Skjorta Marc by Marc Jacobs, bustier och kjol från Gina Tricot, hatt och väska vintage, skor &OtherStories.

galen4.jpg
 
Keps Zara, mockajacka Myrorna, topp och byxor Marc by Marc Jacobs, ring och halsband Bedazzled, skor och skärp secondhan, väska Acne.

radiohalvfig2.jpg

radiohelfig2.jpg


Klänning Rodebjer, skor & OtherStories

rodebjerrosa2.jpg

rodebjerrosa1.jpg
 
Klänning Rodebjer, halsband och örhängen HM, skärp Moschino, väska Marc by Marc Jacobs, skor Weekday

rodebjerhelfigur.jpg
 
jag har lagt upp en hel del outfits på bloggen på sistone men för att inte bomba tråden alltför mkt så kör jag min senaste här. Lite höstig sådär!

Jacka Acne Studios, topp och kjol HM, halsband Stadsmissionen, örhängen YSL vintage, skor Acne, väska Tiger of Sweden.

achalvfig.jpg

acnewalk.jpg

achalvfig2.jpg

details_7.jpg

achehehehe.jpg


Jag har uppgraderat kameran med ett nytt objektiv och det känns verkligen som ett lyft (även om bloggen drar ner kvalitén i bilderna ngt)...
 
Härligt! Hoppas att intervjun gick bra! Vad var det för jobb? (om du vill berätta :) )
Den gick jättebra faktiskt, tackar som frågar! Den var för en marknadsföringstjänst för ett modeföretag här i Skottland som behöver någon som hanterar deras svenska kunder och kanaler. De verkade väldigt nöjda och jag hoppas ha besked innan veckans slut :)
 
Den gick jättebra faktiskt, tackar som frågar! Den var för en marknadsföringstjänst för ett modeföretag här i Skottland som behöver någon som hanterar deras svenska kunder och kanaler. De verkade väldigt nöjda och jag hoppas ha besked innan veckans slut :)

Spännande! Lycka till! :D
 
Två nya:

Tröja Beyond Retro, byxor, örhängen och skor HM, ring Bedazzled, väska Acne.

blackno1.jpg

blackno2.jpg

Tröja och kuvertväska Altewai Saome, kjol HM, skor Acne, hatt och pälskrage vintage

furry1.jpg

furry5.jpg
 
Klänning Rodebjer, halsband och örhängen HM, skärp Moschino, väska Marc by Marc Jacobs, skor Weekday

rodebjerhelfigur.jpg
JAG HATAR DIG OCH DIN JÄVLA MIDJA MEN JAG ÄR INTE AVUNDSJUK FÖR DET ÄR FAKTISKT SÅ JÄVLA FINT OCH ROLIGT ATT GÅ RUNT OCH SE UT SOM SPONGEBOB FUCKING SQUAREPANTS!!!!!

Ps. Den där modellen på klänning var verkligen sjukt snygg på dig!
 
JAG HATAR DIG OCH DIN JÄVLA MIDJA MEN JAG ÄR INTE AVUNDSJUK FÖR DET ÄR FAKTISKT SÅ JÄVLA FINT OCH ROLIGT ATT GÅ RUNT OCH SE UT SOM SPONGEBOB FUCKING SQUAREPANTS!!!!!

Ps. Den där modellen på klänning var verkligen sjukt snygg på dig!

Haha men tack! Jag kan tydligen fläska på mig överallt UTOM på midjan :p

Här är två outfits från senaste tiden:

Jacka Carin Wester, scarf Hermes, örhängen har jag gjort själv, byxor HM.

4merkel.jpg

5merkel.jpg

3merkel.jpg



Klänning secondhand (Myrorna) halsband och örhängen HM, skor & Other Stories, väska Acne

red2.jpg

red4.jpg

red5.jpg
 
WOW är bara förnamnet :love:

Tack! :love: Idag har jag blivit fotad för en tidning!
I kameran såg många bilder jättebra ut. Kul att plåta med proffs! Nu hoppas jag bara att de väljer ut bra bilder (motiv och fotograf brukar ju ha delade meningar om det haha)
 
Tack! :love: Idag har jag blivit fotad för en tidning!
I kameran såg många bilder jättebra ut. Kul att plåta med proffs! Nu hoppas jag bara att de väljer ut bra bilder (motiv och fotograf brukar ju ha delade meningar om det haha)
Kul :up:
Det blir nog bra vilka bilder som än väljer misstänker jag... ;) :heart
 
Alltså du och dina outfits @tornblomma :love: :love: :love: Älskar verkligen den där röda klänningen, den var jättefin på dig!
Men, om man får fråga; Hur gammal är du? Kan inte bestämma mig för om du är ca. 18-20 år eller runt 25 år.Har grubblat på det sen första gången jag såg dig på bild nämligen... :angel:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
797
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 535
Senast: thoora
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp