Dåliga/höga levervärde.

Sv: Dåliga/höga levervärde.

Jag kan uppdatera med att katten mår mycket bättre nu :) Hon äter fortfarande antibiotika och ska göra det till på onsdag men hon är sig själv igen. Jag har förmodligen kommit på vad som orsakade förgiftningen. Jag fick en lyckoklöver för någon månad sedan som hon har ätit på och jag hade inte en tanke på att den kunde vara giftig. En dag slog det mig bara att det kunde vara den så jag googlade på den och mycket riktigt så var den giftig :eek:

Tack för alla goda råd, erfarenheter och tips :bow::bow::bow:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 375
Senast: niardasp
·
Katthälsa Hej, Min honkatt är cirka 16 år gammal (hon var övergiven när vi tog hem henne men vi har forskat i hennes bakgrund och fått fram en...
2
Svar
21
· Visningar
11 065
  • Låst
Katthälsa Jag är inte den som brukar skriva en massa inlägg om problem jag har här på forumet, men nu har jag en katt på 6 år som mår dåligt och...
2
Svar
21
· Visningar
9 325
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Och vad kan hon tänkas vilja ha? Vi har provat med a/d critical care och med royal canin recovery. Vi har även försökt få i henne aptus...
2
Svar
26
· Visningar
22 325
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp