"Dåligt" att vara tidig?

Sv: "Dåligt" att vara tidig?

Hm är det gjort undersökningar på det alltså?

Fast det står ju "min erfarenthet" i hennes inlägg. Då utgr hon ifrån vad hon själv observerat och inte godkända undersökningar. Alltså inte något som måste vara så som hon skriver ;) Bara hennes uppfattning:D
 
Sv: "Dåligt" att vara tidig?

Men även om det är som hon uppfattat så betyder det inte att folk utanför det är onormala.. Jag är grym på språk men uuuusel på matte. Min bästa vän är usel på språk och klrade matte med bravur. Lika med de tjejer jag pluggar med nu. Dom som kirrar matten kan inte med språk. (jag kämpar stenhårt med matte b:crazy:) Jag var den enda som klarade mvg på engelska B i våras i min klass. (extremt petig lärare). Skulle lätt vilja läsa eng c nån termin framöver.
 
Sv: "Dåligt" att vara tidig?

Min son har lättare för språk än matte medan hans lillasyrra är grym på matte men är mycket sämre på språk.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 565
Senast: Eurydome
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 647
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp