De här med åldersskillnader

Men alltså, jag måste bara lufta mina funderingar, sexet då? :o
Kvinnans sexuella höjdpunkt kommer efter 40 och hur blir det då med en man som är 20 år äldre? Männens sexuella höjdpunkt är väl mellan 20-40 typ. Sexleksaker?
Det behöver inte alls vara ett problem, det beror nog helt och hållet på mannen i fråga. Min älskling är snart 63 fast ibland tror jag att han är tonåring. Är han på det humöret är tre gånger om dagen inget problem. :o
 
Men alltså, jag måste bara lufta mina funderingar, sexet då? :o
Kvinnans sexuella höjdpunkt kommer efter 40 och hur blir det då med en man som är 20 år äldre? Männens sexuella höjdpunkt är väl mellan 20-40 typ. Sexleksaker?
Jag läste också ngt om det. Men den undersökningen jag läste handlade mest om att kvinnor efter 40 var mer tillfreds med sig själva och kände kroppen bättre än när de var 20.
 
Jag läste också ngt om det. Men den undersökningen jag läste handlade mest om att kvinnor efter 40 var mer tillfreds med sig själva och kände kroppen bättre än när de var 20.

Ah, då blev det lite tristare.... Klart jag är mer tillfreds med min kropp nu än när jag var tjugo, dels har vi hängt ihop längre och dels är jag trettio kg lättare. ;)
 
TACK! :love: Jag fastnade ju för individen och när jag sedan hörde att han var nio år yngre så kände jag att det var lika bra att ge upp. Men då kanske jag törs våga ta kontakt. :o

Klart du ska ta kontakt! Jag är jätteglad att min nuvarande vågade ta det steget! Vi hade ju ändå känt varann lite genom jobbet några år. Men även han hade ju aldrig tänkt på mig så iom att jag är 19 år yngre(han har dock varit i förhållanden med och då såklart inte saas jagat annat av det skälet). Så han bara kallt antog att jag inte skulle vara intresserad.
Jag hade förvisso inte tänkt så jag heller. Men mer för att jag varit upptagen och för att jag vetat att han varit det.

Min pappa skojade med killen om att "den där kvinnan är allt mellan 9år och 45 år gammal.." om att jag kan vara så otroligt barnslig och så vuxen för min ålder sas. Mental ålder är inte alltid densamma som den på pappret, och man kan vara olika mogen inom olika sammanhang/saker/mentala bitar.

Jag ser mest bara fördelar med min äldre karl. Jag uppskattar hans erfarenhet och att han levt så mycket, lärt och upplevt.
Yngre snubbar är sällan så spännande för mig. Förhoppningsvis är killen du funderar på likadant funtad som mig.
Kör! Man kan inte vinna om man inte satsar..
 
Vi har vänner där hon är tio år äldre än han, rent krasst så har jag lite svårt att komma ihåg att det är så vilket gör att jag sällan tar upp dem som exempel, mig själv kommer jag liksom ihåg, mest för att det är lite roligt att retas med maken att han fyller 50 innan jag fyller 40. :angel: I övrigt i bekantskapskretsen så har jag rätt dålig koll på folks åldrar och skillnader inbördes i paren, jag brukar ha koll när folk fyller men vad de fyller känns oftast rätt ointressant! ;)
Jag tycker också att det är väldigt roligt att reta maken för det, fast här är det att han fyller 40 före jag fyller 30. Men nu gav du mig ju ett uppslag till, för nu har han ju fyllt :D :angel:

Är likadan, kan ha koll när nån fyller, men vad näe. Om det är jämt kanske. :)
 
Klart du ska ta kontakt! Jag är jätteglad att min nuvarande vågade ta det steget! Vi hade ju ändå känt varann lite genom jobbet några år. Men även han hade ju aldrig tänkt på mig så iom att jag är 19 år yngre(han har dock varit i förhållanden med och då såklart inte saas jagat annat av det skälet). Så han bara kallt antog att jag inte skulle vara intresserad.
Jag hade förvisso inte tänkt så jag heller. Men mer för att jag varit upptagen och för att jag vetat att han varit det.

Min pappa skojade med killen om att "den där kvinnan är allt mellan 9år och 45 år gammal.." om att jag kan vara så otroligt barnslig och så vuxen för min ålder sas. Mental ålder är inte alltid densamma som den på pappret, och man kan vara olika mogen inom olika sammanhang/saker/mentala bitar.

Jag ser mest bara fördelar med min äldre karl. Jag uppskattar hans erfarenhet och att han levt så mycket, lärt och upplevt.
Yngre snubbar är sällan så spännande för mig. Förhoppningsvis är killen du funderar på likadant funtad som mig.
Kör! Man kan inte vinna om man inte satsar..

Han måste bara bli ledig... :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: MML
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 653
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 046
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 977
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp