Bukefalos 28 år!

Definiera personangrepp?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Definiera personangrepp?

Jösses, det är så längesen jag var moderator att jag glömt när jag slutade:eek:

Numera är jag bara schlagersångare:banana:

Vad gäller otrevliga PM så kan jag till och med tycka att de är kul. Jag har aldrig förstått hur man kan ta buke så allvarligt att man orkar bråka via PM, dags att ta en paus då;)
 
Sv: Definiera personangrepp?

KL.

Jag tror att det största problemet på buke är att det brister i läsförståelse.

Man läser en av flera meningar får för sig ngt - och drar sina egna växlar och så är cirkusen i gång.

I DE HÄR INLÄGGEN
( måste väl använda versaler och FÈT stil så ni inte missar det igen. Har Kat varit civiliserad , men än vad jag kan säga om er andra.

Angående trådens ämne så tror jag inte större delen av bukes population är så pass civiliserade så att det går att hålla sig till retorikregler


Alldeles för mycket personliga vendettor
 
Sv: Definiera personangrepp?

Du orkar i alla fall ta buke så allvarligt att du orkar kommentera både det ena och det andra.

:p ( retsam men på ett snällt sätt enligt den senaste deffinitionen)
 
Sv: Definiera personangrepp?


I DE HÄR INLÄGGEN
( måste väl använda versaler och FÈT stil så ni inte missar det igen. Har Kat varit civiliserad , men än vad jag kan säga om er andra.


Så alla i den här tråden utom Kat (och du) då, är ociviliserade och ohyfsade menar du :confused:

Ingen generalisering där inte :cool:
 
Sv: Definiera personangrepp?

KL.

Jag tror att det största problemet på buke är att det brister i läsförståelse.

Man läser en av flera meningar får för sig ngt - och drar sina egna växlar och så är cirkusen i gång.


Angående trådens ämne så tror jag inte större delen av bukes population är så pass civiliserade så att det går att hålla sig till retorikregler


Alldeles för mycket personliga vendettor



Nä, det är väl så......genom sej själv känner man andra - så du har säkert rätt:smirk:
 
Sv: Definiera personangrepp?

Vad gäller otrevliga PM så kan jag till och med tycka att de är kul. Jag har aldrig förstått hur man kan ta buke så allvarligt att man orkar bråka via PM, dags att ta en paus då;)

Nu kastar du sådana där gigantiska stenar i glashuset igen :p
 
Sv: Definiera personangrepp?

Nu kastar du sådana där gigantiska stenar i glashuset igen :p

Logiken kom med cornflakespaketet i morse, förstår jag? Du skickade otrevliga pm till mig och jag svarade. Då var det alltså jag som bråkade medan du gjorde.... vad?

Visserligen uppmanade du mig att inte svara på dina pm men förstår du, man ger inte mig order på det sättet. Är du otrevlig mot mig får du räkna med att du får svar - så länge jag tycker att det är roligt:devil:
 
Sv: Definiera personangrepp?

Nu stänger jag den här tråden innan den fortsätter på samma spår och jag blir tvungen att stänga av ett antal av de personer som här visat på hur man inte bör bete sig här på forumet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp