Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
99% av alla tinderprofiler jag får upp är män som "gillar att utmana sig själva och prova nya saker". Har mest suckat åt den meningslösa och generella informationen men när jag läste det här började jag fundera på om även det är någon sorts kod :D
Lite OT men ändå! När jag var på (nät)dejt två med personen jag senare gifte mig med satt vi på en bänk i en park och åt kulglass när han plötsligt sa att han gillade att "testa runt lite". Rödflagg för mig som var uttalat ute efter att hitta en enda person att behålla länge. Lyckligtvis slängde jag inte glassen i papperskorgen och stormade (värdigt) från platsen utan ställde följdfrågor. Det visade sig att han menade glassmaker. :D

Tillägg: Nu är jag skild av orelaterade anledningar och sååå nära att hoppa in i tråden på riktigt men vågar inte än. Snart.
 
Lite OT men ändå! När jag var på (nät)dejt två med personen jag senare gifte mig med satt vi på en bänk i en park och åt kulglass när han plötsligt sa att han gillade att "testa runt lite". Rödflagg för mig som var uttalat ute efter att hitta en enda person att behålla länge. Lyckligtvis slängde jag inte glassen i papperskorgen och stormade (värdigt) från platsen utan ställde följdfrågor. Det visade sig att han menade glassmaker. :D

Tillägg: Nu är jag skild av orelaterade anledningar och sååå nära att hoppa in i tråden på riktigt men vågar inte än. Snart.
Underbart 😂 om jag någonsin skulle matcha med någon som beskriver sig så ska jag inleda konversationen med att fråga vilka glassar som varit bäst 😁
 
Har inte orkat läsa igenom hela tråden, kanske finns redan svaret här😁
Ny på Tinder, kan man på något sätt se de man swajpat höger på?
Vad är annars vitsen?
Måste man skicka meddelande INNAN man swajpar?🤔
 
Har inte orkat läsa igenom hela tråden, kanske finns redan svaret här😁
Ny på Tinder, kan man på något sätt se de man swajpat höger på?
Vad är annars vitsen?
Måste man skicka meddelande INNAN man swajpar?🤔
Du måste vänta tills du får en match, dvs den du svept höger på måste också svepa höger på dig. När båda gjort det får du notis om att det är en match och först då kan ni skriva till varandra.
Sen har väl tinder olika betalfunktioner som gör att man kan se och göra mer, men det har säkert andra i tråden bättre koll på. Jag har inte haft tinder sedan 2017 😆
 
Har inte orkat läsa igenom hela tråden, kanske finns redan svaret här😁
Ny på Tinder, kan man på något sätt se de man swajpat höger på?
Vad är annars vitsen?
Måste man skicka meddelande INNAN man swajpar?🤔

Bredvid ”likes” finns det en flik som heter ”likes skickade”. Där ser du de du har svajpat höger på. Ett tag.
 
1691904896650.png
 
Du klarar dig fint utan att betala en krona. Ge det ett par dagar så lär du dig nog appen :) Jag gillar att ingen kan skriva till en annan utan att man båda swipeat höger.
Har redan betalat för en månad, men fick inte särskilt många funktioner för det, då ska man betala mycket mer😝

Gillar inte när man swajpar fel, och inte kan se personen mer...
 
Det kan hända att jag flexade ut tidigare från jobbet idag för att hinna träffa M och hångla en halvtimme i hans bil innan båda var tvungna att åka och hämta respektive ungar.. :o Känner mig som en... tonåring?
Alltså det är så härligt att vara "tonåring" igen. För mig vid för mig vid en ålder av 44 :love: Hundkillen (han kan få heta F nu) har varit barnfri denna veckan och vi har tillbringat i princip all tid som inte är jobb tillsammans bara för att få vara nära varandra, trots att det innebär att han går upp 5:30 och jag jobbar "kontorstider". Man är liksom i ett kärleksrus så allt funkar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 112
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
793
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp