Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppade dejten.
Tänker för mycket på min skåning för att det skulle kännas bra.
Vi har inga skyldigheter mot varandra och jag har inga problem om han träffar andra men just denna kille var inte tillräckligt intressant för att jag skulle vilja lägga någon tid och energi på honom.
 
Jag är ju gift ;) Men märker ändå att jag har samma tankegångar och känslor som dig = inte ultimat i ett äktenskap.

Ajdå :( Jag tycker faktiskt ganska synd om mina vänner jag delat med mig delar av ur mitt tidigare förhållande med. Inser nu i efterhand hur frustrerande det är (eller det är för mig i alla fall) att inse att någon inte mår så bra som den borde pga sin partner. Har du någon tanke om hur det skulle kunna bli bättre? Du behöver såklart inte alls svara.
 
Jag upplever inte att du är så konflikträdd faktiskt.
Känns som du hittar dig själv mer och mer för varje gång vi ses.
Sen vet jag inte om set bara är positivt eftersom du börjar ta efter mina ondskefulla idéer :rofl:

Nej alltså nu börjar jag nästan känna mig tvärtom. Nästan. Först blir det obehagligt. Iofs inte så konstigt kanske, vi känner ju inte varandra så himla väl liksom, man vet ju aldrig hur den andre tänker. Sen blir jag nyfiken!

Alltså @Bison s topp 3 över senaste helgen var:
1. Att jag körde rakt ut i en vattensjuk gräsmatta o fastnade o fick dras loss av en traktor
2. Morbida ideér om hennes bekanta
3. Morbida ideér om flashbackanvändare

Det bara kom helt naturligt efter en halv helg med henne :angel: Tom min dejt drog ett nästan lite elakt skämt i samband med detta, har aldirg hänt innan :rofl: Bra inverkan där!
 
Här händer det grejer, ny tråd och allt!
Kul att läsa om vad som händer i ert dejtande!

Jag har varit på resa med dejten (?). Det var en av de bästa sakerna som hänt i mitt liv på länge. Förutom att vi hade väldigt roligt, avslappnat och skönt, så lärde vi känna varandra på en annan nivå än innan, och jag såg nya sidor hos honom, sidor som är väldigt positiva. Han är så otroligt omtänksam och jag kände/känner mig värdefull och viktig. Relationen mellan oss är ganska annorlunda mot vad jag är van vid, och det är såklart utmanande på ett sätt, men också väldigt utvecklande.
Var jag inte kär innan så är jag nog det nu, och jag tror att han är det också.
 
Råkar ni tjej ut för likande savr fån killar på dejting sidor?
"Hallå. Jag är mycket glad att du skriver till mig. Jag vill träffa dig och skriva till mig på min email adress: ***********@gmail.com. Jag skriver dig ett brev. Det är lättare för mig att kommunicera med dig via e-post. Jag skickar dig mina bilder."

det enda som ändrar sig är eposten. och om man svarar får man ganska lättklädda bilder.
 
Råkar ni tjej ut för likande savr fån killar på dejting sidor?
"Hallå. Jag är mycket glad att du skriver till mig. Jag vill träffa dig och skriva till mig på min email adress: ***********@gmail.com. Jag skriver dig ett brev. Det är lättare för mig att kommunicera med dig via e-post. Jag skickar dig mina bilder."

det enda som ändrar sig är eposten. och om man svarar får man ganska lättklädda bilder.
Aldrig fått något liknande från någon oavsett kön..
 
Råkar ni tjej ut för likande savr fån killar på dejting sidor?
"Hallå. Jag är mycket glad att du skriver till mig. Jag vill träffa dig och skriva till mig på min email adress: ***********@gmail.com. Jag skriver dig ett brev. Det är lättare för mig att kommunicera med dig via e-post. Jag skickar dig mina bilder."

det enda som ändrar sig är eposten. och om man svarar får man ganska lättklädda bilder.
Låter som en scam. Inget jag råkat ut för men det verkar drabba kvinnor också. Däremot händer det ganska ofta att män vill gå över till kik och byta lättklädda bilder.
 
Bra att du hade vett att sätta den i kylen iallafall! Hittade min maxmat på hatthyllan en gång...
En kompis till mig vaknade upp till att han hade dukat upp en fin liten picknick till sig själv mitt i lägenheten. Hamburgepappret fick agera duk, hamburgaren hittade han sedan på en tallrik i micron, pommesen i frysen.. Det var bara läsken och dippen som fint va placerade på pappret ^^
 
Bra att du hade vett att sätta den i kylen iallafall! Hittade min maxmat på hatthyllan en gång...

Det var inte ens jag. Min kompis från London bodde hos mig (inte han jag kysste vill jag bara tillägga, den här är som en extrabror) och jag hann somna innan budet kom. Så i morse när jag vaknade så mumlade jag "I can't believe we slept through our kebab delivery" och han svarade "You did. And also there's four of them.." :D

När jag sov hos M för två veckor sen så hittade vi en halväten cheeseburgare på sängbordet när vi vaknade. Undrade just vad hunden var så intresserad av..
 
Jahaja, han arbetsnarkomanen som när vi hade snacket om jobb vs ses och jobb alltid går före att träffas, sa sig skulle vara ledig den här helgen och tänkte sig hälsa på meddelade idag att han ska jobba i helgen.

Föga förvånad blev jag, som helt bespetsat mig på att han inte alls kommer att dyka upp och därmed planerat in en helg fylld av spackling, slipning och allmän förberedelse för att ta mig an köket :idea:

Svarade lite kort där att det är som jag redan sagt när vi snackat om det, att det är ju en ren prioriteringsfråga och sen dess har det varit tyst :D
 
Ajdå :( Jag tycker faktiskt ganska synd om mina vänner jag delat med mig delar av ur mitt tidigare förhållande med. Inser nu i efterhand hur frustrerande det är (eller det är för mig i alla fall) att inse att någon inte mår så bra som den borde pga sin partner. Har du någon tanke om hur det skulle kunna bli bättre? Du behöver såklart inte alls svara.
Nej, men du ska inte ha dåligt samvete över sånt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 221
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
535
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 600
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 259
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp