Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Personen jag träffade som har öppen relation skrev att hen stötte på patrull, det var rätt nytt med att relationen var öppen och hen måste fundera på hur det ska vara. Så ja, får väl se om det finns nåt utrymme för att ses där eller inte. Sen så tycker jag att det är suuupertrist att det inte blev något mer med min gamla bekant, men efter vi sågs andra gången så slutade hen höra av sig. Aja, vem vet. Om tio år till kanske!

Var på tinderdejt i söndags, gick bra. vi ska ses igen imorgon. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert kul. Känns dock rätt mycket som att det bara blir att ligga ifall vi ses hemma hos någon av oss. Vi låg förra gången. hade gärna träffat någon som jag också hittar på saker med, och inte bara sex.
 
Pratat med chefen och lämnat tillbaka presenten. Känns mkt bättre nu.

Sexologen sov ju över. Vi ska ses igen i mellandagarna. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker riktigt.

Militären vill ses och vandra i mellandagarna. Vandra kan ju vara trevligt men jag vet inte. Jag hoppas kunna hälsa på T också och sen vill jag vara hemma med.
 
Åkte ner till L igår.
Kunde åka skapligt så var nere lagom tills han slutade jobba.
Handlade, lagade mat och låg i soffan och tittsde på ET 😍
Var lugn, gosigt och bra.
Åkte hem idag när han åkte till jobbet.

Ses igen i helgen när jag är där på jobb. Helger är bättre eftersom vi har sovmorgon. Då hinner vi äta pannkaksfrukost 😁😍
 
Är nästan trött på tinder redan efter att ha haft appen igen mindre än ett dygn :banghead:.

I Stockholm verkar det finnas två typer:
- dem som är supervältränade och mest har bilder på sina överkroppar/när dem är på gymmet
- dem som har tagit en bild som visserligen är på dem, men att dem antingen blundar eller ser sura/uttråkade ut verkar dem inte ha reflekterat över

Majoriteten skriver heller ingenting på sin press
 
Är nästan trött på tinder redan efter att ha haft appen igen mindre än ett dygn :banghead:.

I Stockholm verkar det finnas två typer:
- dem som är supervältränade och mest har bilder på sina överkroppar/när dem är på gymmet
- dem som har tagit en bild som visserligen är på dem, men att dem antingen blundar eller ser sura/uttråkade ut verkar dem inte ha reflekterat över

Majoriteten skriver heller ingenting på sin press
Haha bra sammanfattning!
 
Är nästan trött på tinder redan efter att ha haft appen igen mindre än ett dygn :banghead:.

I Stockholm verkar det finnas två typer:
- dem som är supervältränade och mest har bilder på sina överkroppar/när dem är på gymmet
- dem som har tagit en bild som visserligen är på dem, men att dem antingen blundar eller ser sura/uttråkade ut verkar dem inte ha reflekterat över

Majoriteten skriver heller ingenting på sin press

En tanke bara, är alla muskelknuttar i Stockholm singlar/ på tinder ? densiteten av dem är ju verkligen inte så hög bland Stockholms befolkning...
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Imorgon blir det dejt med en nördig polykille på tillfälligt besök i stan. Sen länge inbokat, men kändes lite oangeläget och vi kom av oss i skrivandet. Så tog det fart igår och vi hördes hela dan. Visade sig att han är brorsa till en kompis till mig som jag inte träffat på ett tag, det var lite lustigt. Nästan alltid så att det finns nån koppling till nån, ibland kan det nästan bli lite jobbigt när ens dejter känner varann dessutom...
Var på rolig fest till sent igår, och på vägen hem blev det rejält flörtigt i skrivandet, hade det inte varit en sån omväg hade jag nog droppat förbi honom. Känns peppigt inför imorgon i alla fall! :)
 
Haha... Jag minns att jag skrev något inlägg här tidigare om att andelen tvättbrädemagar bland 40-åringarna på Tinder inte motsvarar verkligheten.
Men... folk har kanske inte helt verklighetstrogna bilder heller...

Okej jag har lite dålig koll på 40 åringar, men verkar vara samma isf för 25-30, haha
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Jag fick en fråga från en vän varför det är så mkt hästtjejer på dejtingsidor. Jag menade att häst är en vanlig hobby.
Men kanske de har gemensamt att man har en hobby som tar mkt tid och är en livsstil?

Jag tänker att det kan vara för att det tar väldigt mycket tid och man träffar inte så många utanför hästvörlden.

Så är det för mig och många jag känner med häst. Man jobbar, rider, tränar och tävlar och sen är tiden slut.
Träffar mest de som ingår i ens egna lilla bubbla.
 
Är nästan trött på tinder redan efter att ha haft appen igen mindre än ett dygn :banghead:.

I Stockholm verkar det finnas två typer:
- dem som är supervältränade och mest har bilder på sina överkroppar/när dem är på gymmet
- dem som har tagit en bild som visserligen är på dem, men att dem antingen blundar eller ser sura/uttråkade ut verkar dem inte ha reflekterat över

Majoriteten skriver heller ingenting på sin press
Du glömde:
Bilder på dem själva när de är ute och super skallen av sig, eller när de står i kostym och ska dricka något fiiiint :grin: Kombineras oftast med en kort text som går ut på att de älskar att dricka alkohol och resa jorden runt så fort de är lediga från jobbet i mer än två minuter. (och de ska såklart se sura eller dumdryga ut på dessa bilder. "Manliga" tror jag de tänker.)
 
Du glömde:
Bilder på dem själva när de är ute och super skallen av sig, eller när de står i kostym och ska dricka något fiiiint :grin: Kombineras oftast med en kort text som går ut på att de älskar att dricka alkohol och resa jorden runt så fort de är lediga från jobbet i mer än två minuter. (och de ska såklart se sura eller dumdryga ut på dessa bilder. "Manliga" tror jag de tänker.)
Hmm... Fler gym- och barbilder, kanske jag skulle testa. :angel:
 
Låt bli - min fördom säger att de som faller för sådana bilder är det stor risk att de inget är att ha!
Det var mest menat som ett skämt. Visserligen är jag på gym, men jag har ju ingen "snygg" kropp att visa upp. Barer/dansställen besöker jag mer eller mindre aldrig, går jag ut föredrar jag en pub med god öl. :D
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
425
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
728
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp