Dejtingtråden del 37

I helgen blev det en snabb fika inne på söder, han skulle ätit med sin syster som glömt bort det. Jag hade ett annat ärende inne i stan så han satte sig i bilen och åkte in till Södermalm från Hallonbergen för att fika med mig.
I morgon blir det dejt på VIP-läktaren på Hovet och så får vi se var vi hamnar efter det.
 
På förekommen anledning:
Hur ser ni på att någon har en (minst!) sju år gammal bild som sin profilbild på dejtingapp? Det är den enda bilden personen har.
Jag hade inte tolkat det positivt iaf. Förmodligen tycker väl karln att det var hans "glansdagar" och nu har både ölmagen och flinten blivit större men självförtroendet är kvar på den dagen för 7 år sedan 🙄
Mvh cynisk 😂
 
Det finns en till kille som jag pratat lite med då och då. Han är också lite blyg men så himla söt.
Nu har vi pratat lite mer och om annat än bara jobb. Han är så extremt lik mig, vi lever i princip exakt samma liv bara att jag har häst och han går på gym istället. Helt sjukt 😂
Han jobbar såklart på samma avdelning som den fina, heja mig 🙄
Finns väl 100 avdelningar, bäst att välja två på samma ställe....
 
På förekommen anledning:
Hur ser ni på att någon har en (minst!) sju år gammal bild som sin profilbild på dejtingapp? Det är den enda bilden personen har.
Det beror väll på om man förändrats mycket under tiden. Jag skulle kunna tolka det som att man inte bryr sig så mycket om sin bild och inte tänkt på att tiden gått. MVH gammal och det händer inte jättemycket
 
På förekommen anledning:
Hur ser ni på att någon har en (minst!) sju år gammal bild som sin profilbild på dejtingapp? Det är den enda bilden personen har.
Beror väl på orsak och hur öppen personen är med bildens ålder? Jag har gamla bilder (dock inte enbart) helt enkelt för att det knappt existerar nya bilder på mig utan min son. Och jag vägrar använda mig av selfies.

Personligen ser jag helst flera olika bilder, från olika tillfällen, för att en bild sällan säger så mycket. Så för mig skulle det snarare handla om att det bara var en bild som skulle göra mig tveksam, än när bilden är tagen.
 
Nja, någon utomstående håller troligtvis inte med att det inte hänt något med utseendet på sju år. :crazy:
Jag har folk runt mig som jag tycker ser ungefär likadana ut, visst det tillkommer några grå hår och lite rynkor som blivit skarpare. Men skillnaden mellan 51 och 58 är inte jättestor.
Sen är det väll bra att ha uppdaterade foton, men mina ser ungefär likadana ut från år till år + lite rynkor och gråa hår.
 
Jag har folk runt mig som jag tycker ser ungefär likadana ut, visst det tillkommer några grå hår och lite rynkor som blivit skarpare. Men skillnaden mellan 51 och 58 är inte jättestor.
Sen är det väll bra att ha uppdaterade foton, men mina ser ungefär likadana ut från år till år + lite rynkor och gråa hår.
PÅ mina bilder är det mest djuren runt mig som ändras.
Fasen vad det är bra som sorteringsobjekt. Så många som sorterar bort sig när man har bild på katt eller häst.
 
Eller huuuuuuur.
På grund av pågående uppbrott så skapade jag en profil på HP av ren nyfikenhet och jag blev helt matt. Varför vill man göra så mycket? ”Ta en tur med båten, laga mat ihop, åka på semester”. Om man är en åksjuk hemmakatt som lever på mat som tar 3 min i mikron då? 😇 Äter hellre en stor skål med glas än är tillsammans med någon som är så aktiv 😅
Men ja! Skriver under på detta. Varenda profil låter som att de är ute och härjar precis hela helgerna och varenda eftermiddag…
Sorry, men nej det är inte avslappning för mig att renovera en veranda för att sen gå ut på långvandring och tälta och äta nån grillad pinne till middag. Slappnar av gör jag hemma i soffan!

Börjar dock tvivla på att så många faktiskt är så aktiva som de låter? Jag tänker lite på de jag känner som säger att de älskar att tälta och sånt, de har i praktiken kanske gjort det typ 2-3 gånger de senaste åren? Så ibland kanske det låter mer än vad det är.
 
Men ja! Skriver under på detta. Varenda profil låter som att de är ute och härjar precis hela helgerna och varenda eftermiddag…
Sorry, men nej det är inte avslappning för mig att renovera en veranda för att sen gå ut på långvandring och tälta och äta nån grillad pinne till middag. Slappnar av gör jag hemma i soffan!

Börjar dock tvivla på att så många faktiskt är så aktiva som de låter? Jag tänker lite på de jag känner som säger att de älskar att tälta och sånt, de har i praktiken kanske gjort det typ 2-3 gånger de senaste åren? Så ibland kanske det låter mer än vad det är.
Jag tänker att jag skulle kunna skriva att jag gillar att träna, sen om det blir fem gånger i veckan eller en gång i månaden kan variera? Jag GILLAR det ändå 😊
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 521
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
396
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
552
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp