Den blå mikron reinkarnerad?!

athena_arabians

Trådstartare
Jag köpte ett nytt planteringsbord men har inte kommit mig för att sätta ihop det förrän nu. Till min förvåning ser jag detta när jag packat upp det:



Är den blå mikron reinkarnerad? KAN en mikro reinkarnera? Är planteringsbordet argt nu när jag tagit av plasten?

Så många existentiella frågor :confused: :confused:
 
Jag köpte ett nytt planteringsbord men har inte kommit mig för att sätta ihop det förrän nu. Till min förvåning ser jag detta när jag packat upp det:



Är den blå mikron reinkarnerad? KAN en mikro reinkarnera? Är planteringsbordet argt nu när jag tagit av plasten?

Så många existentiella frågor :confused: :confused:
Det är en komplott :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
De har infiltrerat även trädgåtrdsmarknaderna!


hjääääälp
 
Jag köpte ett nytt planteringsbord men har inte kommit mig för att sätta ihop det förrän nu. Till min förvåning ser jag detta när jag packat upp det:



Är den blå mikron reinkarnerad? KAN en mikro reinkarnera? Är planteringsbordet argt nu när jag tagit av plasten?

Så många existentiella frågor :confused: :confused:
Du ringde väl och skällde ut dem för att de sålt ett blått planteringsbord åt dig? :)
 
Jag köpte ett nytt planteringsbord men har inte kommit mig för att sätta ihop det förrän nu. Till min förvåning ser jag detta när jag packat upp det:



Är den blå mikron reinkarnerad? KAN en mikro reinkarnera? Är planteringsbordet argt nu när jag tagit av plasten?

Så många existentiella frågor :confused: :confused:
Jag köpte ett nytt planteringsbord men har inte kommit mig för att sätta ihop det förrän nu. Till min förvåning ser jag detta när jag packat upp det:



Är den blå mikron reinkarnerad? KAN en mikro reinkarnera? Är planteringsbordet argt nu när jag tagit av plasten?

Så många existentiella frågor :confused: :confused:
Mikron vad har det med bilden att göra :meh:. Mikron är ju ett mått
 
Jag har insett det fina med blå skyddsplast efter att hantverkare satte upp hela vårt kök utan att ta bort den genomskinliga plasten. Den är inte särskilt lätt att ta bort i efterhand :meh: Å andra sidan hade de kanske bara tyckt att vi var fräsiga som hade beställt ett blått kök...
 
Jag har insett det fina med blå skyddsplast efter att hantverkare satte upp hela vårt kök utan att ta bort den genomskinliga plasten. Den är inte särskilt lätt att ta bort i efterhand :meh: Å andra sidan hade de kanske bara tyckt att vi var fräsiga som hade beställt ett blått kök...

Det var förbannat svårt att ta bort plasten ifrån den, en liten bit är kvar som en existentiell påminnelse :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 348
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ "Jag älskar dig" till någon jag verkligen tycker om t ex. pojkvän, partner, sambo osv. Jag har aldrig kunnat säga det, istället blir det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 658
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp