Den blå mikron reinkarnerad?!

Jag har insett det fina med blå skyddsplast efter att hantverkare satte upp hela vårt kök utan att ta bort den genomskinliga plasten. Den är inte särskilt lätt att ta bort i efterhand :meh: Å andra sidan hade de kanske bara tyckt att vi var fräsiga som hade beställt ett blått kök...

Jag har blå plast i badrummet. De tog inte bort den på skåpen. Och konstigt nog når jag inte baksidan eftersom kaklet är ivägen. Det sticker alltså ut små blå flärpar här och där man kan terapipeta på.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 347
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ "Jag älskar dig" till någon jag verkligen tycker om t ex. pojkvän, partner, sambo osv. Jag har aldrig kunnat säga det, istället blir det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 642
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp