Bukefalos 28 år!

Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Planen var att träna hemmavid ett par år och sedan åka på läger igen. Men det skulle vara skönt att ha det där kortet... Så nu funderar jag på om jag kanske skall åka själv på läger/kurs och låna häst istället?

Träna hemma ett par år? Det låter som en fasligt lång tid och ska du inte tävla så har du ju ingen större användning av kortet heller. Träna på och ha kul istället säger jag. :)
 
Jag ska inte säga något, jag måste lägga ridningen på is ett tag tills min stackars kropp läkt. :-(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: Pilot
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 789
Senast: Mia_R
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 272
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad såg ni senast? Del 3
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp