Bukefalos 28 år!

Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vadå "gå till första olästa"? Klicka på rubriken?

Ja, då kommer jag till allra första sidan i tråden. Fast jag VET att jag skrivit här innan. :mad: Dumma buke. Eller som sagt, har du klippt och klistrat igen? För då brukar det muppa sig. :p

Jag har ju FÄLTTÄVLANSABSTINENS DE LUXE! :banana:
 
Ja, då kommer jag till allra första sidan i tråden. Fast jag VET att jag skrivit här innan. :mad: Dumma buke. Eller som sagt, har du klippt och klistrat igen? För då brukar det muppa sig. :p

Jag har ju FÄLTTÄVLANSABSTINENS DE LUXE! :banana:
Haha, jag har inte gjort nåt, jag lovar! Frågan är - var det länge sen du skrev i tråden?
Sen nån uppdatering @Gunnar gjorde så "tappar tråden minnet" snabbare än de gjorde förut.
Funkade det den här gången du gick in?
 
Meh! Jag hade ju inget att skriva. Men jag läste. :p Ända tills jag fick min identitetskris någon gång där i juli @LenaH men nu är jag på banan igen! :banana: Om vi bortser från att säsongen strax är över och alla träningsmöjligheter försvinner. :rofl:
 
Var på körtävling i helgen, ca 25 min resa hemifrån. Pratade lite med stallägaren och påpekade att maratonhindret som stod på en äng verkligen såg ut som ett perfekt fälttävlanshinder (flera långa stockar i låg höjd, olika avstånd) :angel:. Då svarar stallägaren att det fanns många fler hinder längre bort i skogen. O_o Samt att hennes granne en liten bit bort hade en ännu bättre bana! :banana:

Där fick jag tillbaka min ft-lust igen. Fatta att ÄNTLIGEN ha träningsmöjligheter i närheten. Dessutom på en sådan nivå att vi lätt kan åka iväg själva och träna, bara meddela stallägaren att jag är där och hoppar. :)
 
@LenaH tyckte att jag skulle vara mer aktiv, så ni får skylla alla inlägg på henne. ;)

I år åkte ju jag och min D-ponny på ft-läger för att ta kortet. Det blev ju inget med det då jag kände att hästen var alldeles för trött efter fyra fullmatade träningsdagar (plus lång resa), så jag avstod testet.

Planen var att träna hemmavid ett par år och sedan åka på läger igen. Men det skulle vara skönt att ha det där kortet... Så nu funderar jag på om jag kanske skall åka själv på läger/kurs och låna häst istället?

Tävlingsmässigt är det en tävling om året vi kan åka på, men det vore skoj att få göra det åtminstone...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
854
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
397
Senast: Pilot
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 556
Senast: Mia_R
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 908
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp