Bukefalos 28 år!

Den "nya" betforn utan socker, endast fibrer, hur är den?

Sv: Den "nya" betforn utan socker, endast fibrer, hur är den?

Jag har tre araber och de älskar det nya fodret. Och det är de produkter jag vill ha och blandar sedan med havrekross. Man ska blöta ganska mycket, gärna med lite varmt vatten så oljan i linfröt kommer fram och inte låta det stå hela dagen då blir det hårt. Synd att de inte skriver hur mycket av allt det är i. Gottigott
 
Sv: Den "nya" betforn utan socker, endast fibrer, hur är den?

Min häst älskar detta foder, jag blandar med mycket vatten och potatisprotein.
 
Sv: Den "nya" betforn utan socker, endast fibrer, hur är den?

Vi har oxå Granngårdens nya betfor och även den nya fiber original. Min dam får original fiber som lite "nattamat" och betfor får hon morgon och kväll. Det enda vi har att klaga på är att det inte ser ut som vårt andra betfor i upplöst form. =) I-landsproblem delux ;) Och att det håller inte riktigt lika länge som vår betfor i från lantmännen. Den påsen har vi i två månader till 3 hästar som får morgon och kväll..
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 135
Senast: Bee
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 671
Senast: Fetaost
·
Hästvård Tänkte jag skulle ringa kliniken imorgon och höra mig för vad de tror, men skadar ju inte att bolla lite tankar innan dess. Min häst...
Svar
1
· Visningar
564
Senast: Ray
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 996
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp