Bukefalos 28 år!

Det blev smalt

Sv: Det blev smalt

Som du kanske märkt har jag redan ändrat lite till och lite fler justeringar blir det nog, som alltid. :)
 
Sv: Det blev smalt

På nätterna? Det var kl 4 i morse och jag surfade när jag åt frukost innan jag skulle till jobb. Nätterna *fnys* Det är väl helt normalt att äta frukost kl 4?
 
Sv: Det blev smalt

Freydis, jag har ingen reklam till höger.. Bara läängst upp på sidan, och under sista foruminlägget (asså längst ner typ) och under alla menysaker till vänster. Jag tycker det är perfekt som det är nu för mig :)
*kollar en gång till*

Jo, jag har några reklamsnuttar till höger. Plus "Senaste radannonserna" och "Just nu i forumet" samt "Bukefalos-Bloggar". Själva forumet som vi skriver i är rätt smalt alltså.



Men jag vill fortfarande kunna klicka bort menyn, Gunnar!
cry.gif
 
Sv: Det blev smalt

Jag trodde det var min datorn som börjat flipppa, då sakerna på skärmen på buke flyttades runt varje gång man vatt online...nu har jag hittat anledningen.:idea:

:rofl::rofl::rofl::rofl:
 
Sv: Det blev smalt

Personligen tycker jag inte om den hä annons delen som har kommit till under sista inlägget i en tråd. Extremt störande då man är van att ha det.. ja som vanligt. Usch vad tråkig jag känner mig, pallar ju inga förändringar :p
 
Sv: Det blev smalt

Fast annonserna har väl varit där tidigare? Det är bara den där jämrans undersökningsblaffan som är ny och stökig väl?
 
Sv: Det blev smalt

Kan du inte bara ändra tillbaka till designen så den är som det var för 1 år sedan?

Det var så bra då!
 
Sv: Det blev smalt

Låt bli att surfa mitt i nätterna när jag håller på att fixa och förbättra sidorna ;)

Förhoppningsvis skall det allra mesta fungera som det skall nu.

Jag tycker inte att det är natt redan men det hoppar runt mer än någonsin(Eller också är det mina nya glasögon som är knasiga)
 
Sv: Det blev smalt

Folk var juh vakna hela nätterna i alla fall. Så jag tyckte jag kunde ändra lite nu. När de flesta är vakna ;)
 
Sv: Det blev smalt

Kan vi inte få slippa att ha reklam mellan inläggen i trådarna? Jag missar inlägg eftersom jag slutar läsa när jag kommer till reklamen.
 
Sv: Det blev smalt

Varför inte ta betalt för tillsalu/önskas köpa-annonserna istället så vi slipper skitrreklamen?:D
 
Sv: Det blev smalt

Den nya uppdateringen blev inte alls bra!
Den är så ihoptryckt och inte alls lika fin som den förra.

Ändra tillbaka Snälla!!
 
Sv: Det blev smalt

Sant, men blocket går ju runt utan lika mkt reklam som buke har:idea:

Kanske för att blocket tar betalt för att folk ska få lägga ut sina annonser.

GUNNAR: Jag tycker det är helt ok med reklam mellan inläggen som det är nu så länge inte reklamen blir större än vad den redan är.
 
Sv: Det blev smalt

*kl*

När det gäller reklam mellan inläggen så upplever jag att det stör minst om reklamen alltid är under det första inlägget på varje sida, samtidigt syns den bra där. När reklamen hamnar längre ner så är det lätt hänt att man slutar läsa och därmed missar inlägg.
 
Sv: Det blev smalt

Jag håller med!

Stör mig inte på reklamen, men kanske bästa att ha den efter första inlägget och en till efter sista inlägget?
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
868
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 430
Senast: Calmiche
·
Bukefalos Har försökt ignorera detta nu ett tag, men nej, det går inte längre. Denna reklamen (med olika innehåll, men från Kopp Verlag) kommer...
Svar
14
· Visningar
2 051
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp