Det drar ihop sig

Sv: Det drar ihop sig

ÅÅÅH MEN GUUUUUUUUUUUUD! :love: :love:
(Arwen kom och såg ut som ett levande frågetecken, hon stirrade sjukt intensivt på mig under hela filmen :rofl:)
 
Sv: Det drar ihop sig

Har en till film på uppladdning, som kommer in i tråden om ett tag till :angel:
 
Sv: Det drar ihop sig

Iiiih, man har lust att bara lägga sig ner och snuuuuusa på alla söta fötter, nosar och magar! :love: :love:
Haha, morsans ögon bara tindrar!
 
Sv: Det drar ihop sig

Mamma upp i dan..

IMG_5109.jpg


Spana in lille tassen :love:

IMG_5117.jpg


IMG_5103.jpg


Faderskapet kikar fram bakom min rygg och då blir hon lite mer "vaken"

IMG_5080.jpg
 
Sv: Det drar ihop sig

Men gniiiist....

jag som satt igar o pratade lyriskt om sma runda valpmagar, sma vassa valpbissingar... pyttetassar med pytteklor, nasslickande o stjalande av strumpor.... Jag har ju -inte alls- valpsjuka.. o den blev inte -alls- varre nu....

Gudars sickna finingar!!!!!
 
Sv: Det drar ihop sig

Jag jobbar hårt på att få in sambon på att det är en fauve han ska ha när han skaffar jakthund. Ska nog be honom kika i tråden, igen... :angel:
 
Sv: Det drar ihop sig

kl



Vaaaaaalpmagar :love: Pussa pussa pussa :love: Kan man inte få låna en att sniffa lite på, saknar valpdoften här hemma.. :cry:
 
Sv: Det drar ihop sig

Morsan bjöd på namnam idag :d

DSC_0017.jpg


Den valpen blev helt tokig och morrade som en liten galning "min bara min" :eek: :rofl:

Livsnjutare är de också..

DSC_0002.jpg


DSC_0007.jpg
 
Sv: Det drar ihop sig

091225-1.jpg


Var nödd att ta denna bild på mysvalparna innan jag ska till att byta i lådan :love:

Fler bilder kommer inom kort och då är det nybytt i valplådan :D
 
Sv: Det drar ihop sig

Åh med öppna ögon, nu börjar dom bli små hundar :D
 
Sv: Det drar ihop sig

Japp.. Och de börjar låta som små hundar också = morrar och skäller en del därifrån valplådan mellan varven :D

IMG_5820.jpg


IMG_5801.jpg


IMG_5807.jpg


IMG_5809.jpg


IMG_5798.jpg


IMG_5886.jpg
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 832
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 296
Senast: AraSlei
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 132
Senast: Wingates
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 217
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp