Det drar ihop sig

Sv: Det drar ihop sig

091225-1.jpg


Var nödd att ta denna bild på mysvalparna innan jag ska till att byta i lådan :love:

Fler bilder kommer inom kort och då är det nybytt i valplådan :D

Åh! :love: Jag är kär, helt underbar bild.
Den borde du förstora och rama in!
 
Sv: Det drar ihop sig

Herre jösses så söta dom är :love::love::love:

Vilken tur att jag inte är det minsta jakt intresserad för då hade jag kommit upp och rövat bort hela gänget ;)
 
Sv: Det drar ihop sig

Jo då...Lite annat än valpgosande och fotande blir det ju också :D
 
Sv: Det drar ihop sig

3 veckor gamla är de idag = individuell fotografering igen.

De är inte så värst samarbetsvilliga de små :angel:

Tik 1)
091227-tik1.jpg


Tik 2)
091227-tik2.jpg


Tik 3)
091227-tik3.jpg


Hane 1)
091227-hane1.jpg


Hane 2)
091227-hane2.jpg


Hane 3)
091227-hane3.jpg
 
Sv: Det drar ihop sig

Första måltiden är avklarad och de fick smaka på malt älgköttspill och älgfett 3 om 3 till en början.

DSC_0043.jpg


DSC_0045.jpg


DSC_0040.jpg


Mumsigt tyckte de små och stackars mamma fick inte smaka, ty henne hade matte grymt nog hystat ut i snöfallet en stund :D

Efter maten var det dags för BUS!!

DSC_0074.jpg


DSC_0091.jpg


Har en film som också laddas upp, men den kommer nog inte in i tråden förrän i morgon, då det tar tiiiiiiid för den att komma sig upp på nätet av någon anledning :angel:
 
Sv: Det drar ihop sig

Sockergryn...? Ser ut som små marsipangrisar... :angel: :laugh: Vilka härliga ljud de har för sig, ibland ser de så förvånade ut över att de låter att de nästan hoppar till själva. :D
 
Sv: Det drar ihop sig

Tur för er att de inte fått tänder än, i annat fall hade jag bussat bestarna på er :devil: :rofl:
 
Sv: Det drar ihop sig

Dom är så söööta :love:

Busar dom något med varandra i den här åldern?
 
Sv: Det drar ihop sig

Japp, det gör de och de är sååå söta när de gnager på varandra och morrar :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
67
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 832
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp