Bukefalos 28 år!

Det drar ihop sig

Sv: Det drar ihop sig

JÖSSES :love: !! varför är dina valpar så fina vid bara 1 dags ålder? ;) Mamma och valpar ser fantastiska ut! :D
 
Sv: Det drar ihop sig

Tack :laugh:

Tror ni att julstöket blir lidande pga att valplådan står i köket :confused: :angel:
 
Sv: Det drar ihop sig

haha, nja.. Men du har ju 6 små tomtenissar iaf :)
Men julen ska ju tillbrinngas med familjen och de älskade så det blir väl perfekt ;)
 
Sv: Det drar ihop sig

Så himla söta dom är :love:
Har du märk dom på något sätt eller hur håller du skillnad?

Märker aldrig mina valpar och som ni noterat ser mina valpar lika ut i alla raser. Jag vet ändå vem som är vem. För mig är de ju inte lika.. Alltid finns det något som skiljer dem åt ;)
 
Sv: Det drar ihop sig

.com/albums/a116/Gnist/Fauvevalpar-09/IMG_4803.jpg[/img]

IMG_4761.jpg

Men gud så söta, och såna här bilder gillar jag. Se på de där trampdynorna, alldelles mjuka och oanvända:love:
 
Sv: Det drar ihop sig

Nä men herre jisses :eek: För varje gång jag tittar in i tråden så finns det nya bilder som visar äääääääääännu sötare valpar :love:

Finns det något gulligare än valpar? :love:
 
Sv: Det drar ihop sig

Näää..

091208-6.jpg


091208-5.jpg


091208-4.jpg


091208-3.jpg


091208-2.jpg


091208-1.jpg


091208-8.jpg


Ni kommer att bli urless på valpbilder innan dessa fyllt 8 veckor misstänker jag :rofl:
 
Sv: Det drar ihop sig

Snälla söta rara Gnist, blocka mig från att kunna se dina bilder i denna tråden är du snäll.....
 
Sv: Det drar ihop sig

:devil:

Äscha då... Du har ju snart egna småkryp att gulla med ju :love:
 
Sv: Det drar ihop sig

Måååååååååånga bilder lär det bli på de små kommande 2 månader :D

Och måååååånga vill vi se!

Grattis!!!!!!!!!!!

Vi har en gammal Favve gumma på jobbet, just nu är hon kort klippt och ser ut som en rosa korv:love:
Verkar vara en jätte trevlig ras:)
 
Sv: Det drar ihop sig

Jag försöker övertala sambon att det är en sån där han ska ha nu när han tagit jägarexamen... :angel:

Läste någonstans att fauven är ovanligt lydig (förig/lättdresserad?) för att vara jakthund tack vare dess ursprung och en väldigt trevlig hund att ha hemma även när det inte är jaktsäsong.
 
Sv: Det drar ihop sig

Ja, det är rätt så lättsamma hundar att jobba med och väldigt lugna och sociala hemmavid :laugh:
 
Sv: Det drar ihop sig

suck :love:
hoppas jag också har såna här söta sen :love:
 
Sv: Det drar ihop sig

Dom är ju helt ljuvliga med sina skrynkliga små ansikten !
mamma hund har ju en underbart avslappnad stil !
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 881
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp